Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag når jeg stod opp, gikk jeg som vanlig på do. Men når jeg står og vasker hendene, så kjenner jeg plutselig at det begynner å renne nedover lårene. Helt tynn hvitaktig væske. Det var ikke sånn kjempemye, men fikk likevel litt panikk. Er 34+3 i dag.

Har vært plaget med mye utflod hele svangerskapet, men det har aldri vært så gale at det renner nedover lårene liksom.

Så jeg begynte da å tenke på om det var fostervann, men det skal vel være helt blankt?

Har forresten søkt på google og lest det jeg kunne finne der... Men klarer liksom ikke helt å finne roen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt samleie siste døgnet?kan jo være rester av en ut løsning som kommer når du reiser deg opp..

Skrevet

hehe... Ja, det er nå ca.24 timer siden. Så det er nok ikke det som kommer ut. Men det er jo samme følelsen da, for å si det sånn :P

hi

Skrevet

Jeg opplevde det samme (er bare i uke 29 da), har også hatt masse utflod, men har opplevd en gang at det bare rant ut, men det kom ikke noe mer etterpå og har ikke opplevd det siden, så regner med det bare var utflod :P Så lenge det ikke kommer mer i store mengder, tror jeg ikke du behøver å bekymre deg så veldig altså :)

Skrevet

men viss du er bekymret er det bare å ringe føden - de er vant med at folk ringer "for ingen ting" =D

Skrevet

I dag når jeg stod opp, gikk jeg som vanlig på do. Men når jeg står og vasker hendene, så kjenner jeg plutselig at det begynner å renne nedover lårene. Helt tynn hvitaktig væske. Det var ikke sånn kjempemye, men fikk likevel litt panikk. Er 34+3 i dag.

Har vært plaget med mye utflod hele svangerskapet, men det har aldri vært så gale at det renner nedover lårene liksom.

Så jeg begynte da å tenke på om det var fostervann, men det skal vel være helt blankt?

Har forresten søkt på google og lest det jeg kunne finne der... Men klarer liksom ikke helt å finne roen....

ring føden med engang så får du kommet inn til undersøkelse. bedre enn å bekymre seg.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...