Gå til innhold

Adine, Athina, 2010baby, solrose, monca...

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg får opp juni og jente på deg:) 3 barn tilsammen. Og,ja, du får fast jobb til høsten:) ps: passet på å se før jeg leste de andre..hehe,-så dette ser jo lovende ut:)

Om du ser noe ang graviditet og/eller økonomi, er min f.dato 291266

Hei magica :)

Tusen takk for at du tok deg tid!

Når det gjelder deg er jeg veldig usikker... jeg får liksom ikke opp noe :/ hmmmm... beklager altså, men noen ganger står det bare helt stille, uten at det har noen spesiell grunn utenom at jeg har problemer med å koble meg på... jeg kan se om jeg får frem noe senere...

Ha en god kveld :)

Hei igjen...

Jeg syntes det var så kjipt at jeg ikke fikk frem noe, så jeg tok frem pendel og kortstokk, jeg...

Jeg tror ikke at det er lenge før du blir gravid... får egentlig opp juni... :)

Når det gjelder økonomi får jeg opp en bemerkelsesverdig bedring i økonomien, så lenge du holder hodet kaldt og IKKE lar deg rive med i forbruk, fordi du ser du har mer penger. :)

Ha en deilig kveld!

Så flott:) Alle som har spådd har fått opp noe mellom nå og juni:) Det er jo egentlig ikke noe stress, siden minste er 1 år bare. Vi har 6 barn, de tre siste har vi fått på 4 år....-og så i min alder...hehe. Har egentlig hatt ekstremt lett for å bli gravid hele veien.

Det med økonomien er spennende,siden vi er helt skrapa akkurat nå,-men har en sånn jobbsituasjon at det fort kan snu:) Supert:)

Så spennende da! Moro med mange barn... skulle gjerne jeg hatt og, men har kun fått innvilget tre av mannen ;)

Når det gjelder økonomien så så det veldig bra ut, altså. KJedelig å være helt skrapa, men det så absolutt ut til å løse seg ganske snart! håper det stemmer! :)

Nyt kvelden :)

Fortsetter under...

Takk! Til deg også...Får du noen følelse på kjønn forresten??

får ikke opp noe kjønn nå... ble litt satt ut akkurat, for mannen har ryddet på kontoret, og han fant ikke attestene mine og sånt. *hjeeeelp* Så om du har et hint på hvor de kan være er det bare å hyle ut... jeg er bare superstressa :P

Annonse

I en brun konvolutt...

Hmmm... litt usikker. de lå lenge i en brun konvolutt, men nå trodde jeg de kanskje lå i en plastmappe. MEN jeg har en attest liggende for seg selv, som ligger i en brun konvolutt i hylla i arkivskapet. Kanskje den du ser...

Æsj, jeg hadde de fremme for et år siden, men hvor i alle dager har jeg lagt de... får gå igjennom arkivskapet i morgen, kanskje. Håper bare jeg finner de!

Takk skal du ha :)

Oki:) Det var de tre tingene jeg så: arkivskap, sånn plastmappe med mange lommer i til å trekke ut(om du skjønner?), og brun konvolutt...

Skjønner :)

Jeg fant det nå, i en gammel seksjon i kjellerstuen, hvor jeg ikke trodde jeg hadde noenting. Pussig! Det lå i plastmappen, slik jeg husket. Nå har jeg puttet den brune konvolutten i plastmappen, under en sånn uttrekksmappe, som du snakker om, i arkivskapet. Får ikke plass til dokumentene i mappen, men da ligger de jo i nærheten. Du er jo skikkelig flink da! :)

ha en god natt! Og tusen takk for at du har tatt deg tid til meg i kveld, Magica :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...