Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 er nå i uke 36 og har ingen tegn til modning. Er litt fortvila, siden dette er min andre baby, og modningen begynte å vise seg rundt denne tiden sist. var på innvendig ul hvor vi så på livmortappen, og den er lang, hard og lukket. Snufs. Det er selvsagt litt tidlig å modnes, men jeg trenger noe oppmuntrende å forholde meg til. Hvor lang tar modning egentlig? Kan det ta bare noen dager? eller er det en langdryg prosess... eller hva?
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Tror den modninga kan gå rimelig fort. Har flere venninner som sier de har fått beskjed om at de var umodne bare dager før fødsel. Selv fikk jeg høre at det var veeldig umodent en uke før termin, hun er født en uke etter termin, men dette var med første. Andremann er født en uke før termin. Når fødte du i forhold til termin sist?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 ble indusert, men etter tre dager ble induseringen fastslått som mislykket, så ble ks på oss.
tonesnupp Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 det sies at all aktivitet kan være med på å trigge fødsel, så hvis du orker kan du jo ta noen turer eller noe. hjelper kansje på modningen? lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå