Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Føler at jeg har så liten mage til å være 36 fullgåtte uker (på Mandag) Har ikke vært gravid før og var kanskje litt lubben før jeg ble gravid også (rundt 69 - 70 kg) sist hos jordmor veide jeg 82 så har gått opp en del Babyn veier også rund 400 gr mindre enn "normalen" (avvik på - 12%) påsto de på ul iallefall, men har lest og hørt at de KAN ta feil der... Vet at alle mager er forskjellige altså, er nok bare jeg som er hysterisk... Legger ved et bilde av magen jeg så kan dere se hva dere synes.... Også tenkte jeg på en ting til, er det noe jeg kan spise sånn at babyn får mer næring som det er sånn at h*n er bitte litt mindere en "normalen"??? Skal på ny ultralyd på mandag, så hadde vært fint å få høre at h*n har vokst siden sist...
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Hi,hi jeg har mindre mage enn den på bildet, og jeg er 38+1 i dag. Jeg er tredjegangsfødende, og er kjempeglad for at jeg slipper unna den kjempestore magen. Er nok ikke noe å bekymre seg over
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Ikke stress med vekstestimeringen hvertfall. Syns de tar feil HELE tida! Jenta mi ble estimert til 3,6 kg og eg fikk beskjed om å passe på hva jeg stappa i meg. Jenta kom i uke 39+4 og var 2800 og 47 lang... En kollega av meg sin baby trodde de var kjempeliten, 30%mindre enn normalt. De tok den med keisersnitt 4 uker før tida, og ut kom en perfekt jente på 2750 gram og 48 lang. Altså omtrent akkurat som mitt terminfødte "store" barn. Tenk så fint for denne lille tøtta og fått lov til å bli i magen ut tida... hadde blitt stor og fin!
SuperMoM <3 Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Jeg syntes ikke du hadde noen liten mage Og veksestimering skal du ta med en klype salt. Jentungen mente de var 6% over normalen,men hun var 36% over. Tvillingene mente de var 20% og 10% under,men var på normalen og 10% over normalen
tonesnupp Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 synes du har fin mage. ultralyd målingene er ikke nøyaktige men ca mål. kommer også veldig annpå personen som måler og hvordan babyen ligger. Tror du kan ta det med ro å slappe av lykke til
Vogndilla Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Dette kan jo ikke sammenlignes, alle har ulik mage. Jeg blir svær som et hus og føder store barn, men har venninner som omtrent ikke har mage før de skal føde. Alle er forskjellig, magene å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå