Gå til innhold

Graviditetstegn i dpo uken:))?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 8 dpo og igår hadde jeg litt brunlig utflod spor i trusen men ikke noe på papiret..så aner ikke om det kan være festeblødning?

Stikker litt i høyre bryst

Oppblåst

Humørsvingninger ( men som er normalt for meg;)

Små Murringer inederst i magen

Innimellom halsbrann..

Men flere av disse tegnene( untatt brunutflod) har jeg hatt før også har mensen komment likevel...

Noen andre?:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Når har du IKM da? :)

Har du testa deg?

Skrevet

Har ikm 16 til fredagen:) hvor i løypa er du:)?

Skrevet

Jeg har ikm 17/18 mars :)

Jeg føler litt selv at jeg har noen symptomer da:

Kvam innimellom

Ømme bryst

Stikkninger i magen, korsryggen.

Men som sakt, det kan like godt være tr som skal melde sin ankomst litt før...

Hvordan er det med deg da? :)

Skrevet

Idag har jeg hatt lite symptomer..

Litt murringer

Trett, men det er jeg ofte;)

Det blir spennende til helgen ;)

Har du skrevet deg inn på mars testere? :)

Skrevet

Jeg er nå 8 dpo og igår hadde jeg litt brunlig utflod spor i trusen men ikke noe på papiret..så aner ikke om det kan være festeblødning?

Stikker litt i høyre bryst

Oppblåst

Humørsvingninger ( men som er normalt for meg;)

Små Murringer inederst i magen

Innimellom halsbrann..

Men flere av disse tegnene( untatt brunutflod) har jeg hatt før også har mensen komment likevel...

Noen andre? :))

Jeg hadde brunlig utflod rundt den tiden i to av mine fire graviditeter :-)

Skrevet

Jeg har ikm 17.mars..tror jeg, men merker absolutt ingenting enda. Eneste er at jeg er vanvittig sur i dag, sånn skikkelig pms..men det er litt for tidlig for det. Og så mangler jeg en øm pupp, får alltid vondt i venstre pupp etter el, men den er ikke kommet enda, så derfor vet jeg ikke helt sikkert at el har vært..men fertility friend mener jeg er 7 dpo, så håper det stemmer :) Det er i såfall den korteste syklusen jeg har hatt i hele mitt liv :D Jeg skal teste på onsdag allerede, for skal på en undersøkelse på sykehus tidlig torsdag morgen og vil gjerne kunne fortelle legen at jeg er gravid hvis jeg er det :)

Skrevet

Hei! Lykke til alle :) jeg hadde en god følelse tidlig men var redd for å håpe etter fire sykluser med positiv test 7-10 dpo og så mensen til vanlig tid. Nå er jeg 5 uker og begynner så smått å tro det ;) fikk festesmerter og en pitteliten blødninger 4 dpo. Smerter i livmor et par dager etter. Litt råmelk i brystene. Litt såre brystvorter. Mer synlige blodårer på kroppen. Høy temp og følelse av å være småsyk. Ikke pms sur og følte bare at mensen ikke kom til å komme. dpo er slitsomme dager. Håper dere får fine feite streker alle som en :))

Skrevet

Mener du positiv graviditets tester 7-10 dpo? Fire sykluser på rad?

Skrevet

tre sykluser på rad blir det vel, på den fjerde nå sitter jo spira :-) har brukt supersensitive tester (10) som slår ut så snart et befrukta egg streifer livmorveggen ser det ut til. Er vel statistisk sett ca et av fire befrukta egg som får feste..hehe, husker jeg tenkte at "nå er det min tur" og det ble det jo utrolig nok også :)) Tvi tvi jenter..vil gjerne ha følge videre ;))

Skrevet

og ikke for å gi deg voldsomme forhåpninger, men rosa/brun utflod fikk jeg kun denne gangen spira festa seg ;)

Skrevet

POSITIV!!!10 dpo! Våknet før ungene (to gutter på 4 og 6) clearblue digital testen la jeg frem ved toalettet da jeg la meg igår og der kom det tydelig GRAVID;))))

Skrevet

Gratulerer Nostalgia! :D Hurra :)

Skrevet

Tusen takk til dere begge!:))

Snart kan du teste du å leah&mammapudding:)))

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Tusen takk gutt jente spire:)))))

Skrevet

Gratulere så mye :):):)

Skrevet

Tusen takk:) xxx fingrene for dere som skal teste snart?:))

Skrevet

Du var 10 dpo i dag ikke sant? Er det da 10 dager siden positiv el test? *Litt forvirra* :P

Skrevet

1 dpo er dagen etter el:)

Skrevet

Har ikke tatt el test men vet jeg har 26/27 dagersyklus så hadde sex 1 eller 2 du dager før el . I og med det som regel er 14 dage fra el til neste mens regnet jeg frem slik;)

Skrevet

Oki, da forstår jeg :)

Skrevet

Gratulerer!!! På mandager jeg 10 dpo, og er farlig nær for å teste da! Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...