Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter avbrutt ferskforsøk den 6 februar har jeg ennå ikke fått mens, det er nå 34 dager siden og Porsgrunn sier at hvis den ikke kommer før torsdag denne uka blir det medisiner for å få ting i gang.

Forferdelig kjedelig for det utsetter jo tiden til jeg kan sette igang med nytt forsøk :-(

Tror dere jeg kan starte på denne mens selv om den blir satt igang eller må jeg belage meg på å vente til neste månde å se om den kommer naturlig ?

Fortsetter under...

Yes yes yes, da kom ho :-) er så glad for da slipper jeg medisiner :-) da er det bare å ringe Porsgrunn i morgen å spørre om jeg kan begynne spraye om 20 dager, ble plutselig veldig optimist selv om jeg vel egentlig vet jeg må vente til neste mens. Ja ja man kan jo spørre :-) glad iallefall

så bra mensen din kom :) jeg har venta på mens siden jeg mista i nov så begynner å bli lei av å vente på mens å hadde aldri trodd jeg skulle vente på mens på denne måten her.... men den kommer vel til slutt satser jeg på :) lykke til med nytt forsøk :) håper du får begynne på nytt forsøk om 20 dager da L&L :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...