Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143917257-da-har-mini-dratt-til-bestemor/page__pid__144068844#entry144068844

Så innforjævlig irriterende at dette skjer igjen og igjen!!!!

Hva har hendt med å kopiere, lime inn og så ferdig? Nei, her er det kopiere, lime, lime, lime til man blir pisslei hele dritten! Selv om du kopierer nye ting i mellomtiden. Men de blir visst ofte glemt, de innimellomderkopiene.

Utrolig at det var linken som kom opp her, og ikke det jeg kopierte for mange svar siden!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143917364-f%C3%A5-dette-til-kan-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kopierer og limer inn der og da, hver gang. Likevel klarer dette forbanna forumet å lime inn et gammelt kopiert tull, som ikke har med saken jeg svarer på å gjøre.

Jeg VET jeg kan å kopiere, og at jeg gjør det der og da. OG at jeg gjør det sammenhengende, slik at det ikke skal skje med tidligere kopier.

I linken min, så var det faktisk multisitat jeg brukte... Og da skulle det ikke gå an å få inn noe annet enn det man svarte på der og da. Eller er det noe jeg ikke forstår med multisitatet?

Hva som skjer, kan jeg ikke si. Og derfor laget jeg dette innlegget her.

HI

Multisvarknappen brukes om du skal ha med flere enn ett annet innlegg i svaret ditt. Tror du må slutte å bruke den dersom du ofte får med deg innlegg fra andre tråder som du har begynt å svare på, men avbrutt isteden.

Dersom du bruker Svar-knappen under det innlegget du skal svare på, så trenger du jo ikke å kopiere?

Og dersom du bruker Stor editor, så les nøye korrektur før du trykker på Publiser.

Multisvar der man trykker på det, skal vel gi akkurat det i den linken/det innlegget man er i? Hvordan kan det da skje at svar og innlegg fra andre linker blir blandet inn?

Eller kommer multisvaret i neste tråd, selv om du har svart med multi i en tråd og alt kommer opp der, og likevel kommer det i neste tråd du svarer? Når stopper det da?

Hva er da vitsen med mutisvar i alle tråder og hele tiden? Er det ikke for den aktuelle tråden du svarer med multisvar at det gjelder?

Svarer alltid med stor editor, faktisk. Og leser nøye hver gang. Hva er problemet der da?

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...