KCJ Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Jepp det har jeg... å ikke et snev av fødsel i siktet... hehe... Er like fin som den dagen jeg ble gravid, foruten at jeg ser ut som om jeg hører til på fettfarmen er jeg helt på topp jeg... Ungen har ikke festet seg engang sa legen... Jeg går i trapper, vasker og danser sving... Liiiiiiike fin :S Noe sier meg at jeg har en 14 dager over tiden baby inni meg :S å jeg er klar som dagen er lang :s Sån da fikk jeg klaget litt.. hehe..
Camillok Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Klag i vei!!! I dag føltes det som om baby aldri skulle komme... Hehe, han gjør jo det tilslutt da, om det nå blir med eller uten induksjon på overtid men her er det fortsatt 5 dager til termin, eller fire nå da siden kl er over tolv, og har liten tro på at noe skal skje... Men hvem vet? Håper der blir snart nå - for oss begge
KCJ Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2012 Ja vi får satse på det Jeg er ihvertfall veldig klar for å bli mamma nå <3
Margarita -- Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Jeg er to dager over termin, og begynner å bli litt utolmodig nå.. Prøver å gå litt i skogen hver dag nå, men har så vondt i ryggen at det er ikke noe særlig. HAr hatt mer og mer kynnere i to uker, mensmurringer, diare, kvalme, slimete utflod u name it! Våkner hver natt med vonde kynnere og tror at det starter, men nope... SIst ble jeg satt igang, så har ikke så mye erfaring med hvordan det hele er naturlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå