Gå til innhold

våger meg forsiktig inn hit etter 3 sa..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stor klem! Er i samme sko men jeg tørr ikke prøve enda... Var et vrak med forrige og det endte også i SA... Og så hører vi: Du må ikke tenkte så mye over at du er gravid!! Veldig enkelt!

Og spesielt enkelt for de som aldri har mistet før....

Krysser alt for dere! Kanskje en dag er også jeg nok engang på dette forumet... Med noe i magen:)

Gjest Shanti ♥

Hei! Jeg har hatt 2 SA (uke 6 og 7) og kjenner meg naturlig nok igjen.. Uroen letnet litt da jeg så hjertet banke på UL, og da jeg hadde kommet lengre enn SA-ene. Er nå 10+1, og det ser lovende ut så langt :) Selv om du har hatt 3 SAer er det fremdeles større sjanse for at det skal gå bra enn at det ikke gjør det... :) Heier på deg!! :)

Annonse

Masse lykke til til dere også! Har vært til utredning ja, men om progresteronnivået ble målt er jeg usikker på..? fant iallefall ingenting slik at alt ble bagatillisert og plassert under listen med "Uflax".. mine sa var i uke 13,11 og 10.. denne gangen fikk jeg se et hjerte i uke 8+6, men blir desverre ikke beroliget av den grunn.. skal til ny ul i uke 12.. *krysserfingre,tær,føtter og det som krysses kan*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...