Ugla er mamma! Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Hei! Jeg er gift med konemor, og etter 9 forsøk i 08 og 09, hvor to endte i missedabortion (MA) og to var kjemiske graviditeter fikk vi endelig en svært så etterlengtet gullskatt i desember 2010. Vi har reservert sæd med samme donor som skatten vår, og har hatt ins både Stork (3 forsøk) og CFC (6 forsøk - og der vi ble gravide tre ganger) jeg fikk også påvist leiden, og gikk på blodfortynnende hele det velykkete svangerskapet. Har ca 26/27 dager syklus btw. Nå vurderer vi så smått om vi skal tenke på forsøk nr to. Men jøsses så fort det er å glemme. Er det noen som ser noe som ikke stemmer med ca en slik frengangsmåte: Gonal-f i tre dager (Når skulle denne settes, og finnes det billigere varianter? Scanne dag 9/10 Ringe cfc og avtale setting av el-sprøyte og ins Begynne på predisolon to dager før ins Progesteron og albyl-e fra dagen før ins Ovitrelle el sprøyte Fragmin 2500ie fra ca uke 9 ved evt graviditet Har liksom fått noe av dette fra CFC, og noe fra gyn, så er litt usikker... Skal søke om henvisning til gyn ganske snart..så kanskje det blir dansk 17 mai feiring på meg i år? Er det forresten noen av de "gamle traverene" som holder til her inne enda?
Måne66 *gravid* Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Hyggelig at dere vil ha nr 2 :-) Det vil jeg også :-) Du husker forsåvidt sikkert riktig men behandlingsregimene endres stadig for å oppnå bedre resultater. Så dere må nesten diskutere siste nytt med CFC. Jeg har hatt 6 IVF hos CFC siste året og kjente meg bare delvis igjen i det du skriver om medisiner og rekkefølger. Lykke til!
tingeling71 Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Hei Ugla. Jeg er innom her for å sjekke hvordan det går med kjente nick Jeg har fått min lille Vegar. Han kom i oktober, to måneder for tidlig, men alt gikk og går fremdeles veldig bra Vurderer også forsøk på en til, men har ikke helt bestemt meg enda. Vegar må få vokse seg litt større først og så må jo jeg komme tilbake i mine kroppslige perioder. Dessuten har jeg en kul i ene brystet som jeg først må få sjekket ut - sannsynligvis en ufarlig cystte, men det må uansett ut av verden før jeg bestemmer meg for noe når det gjelder et barn til. Kjekt å se dere prøver igjen. Lykke til Ugla. Jeg husker også dårlig når det gjelder det "ivf-tekniske"
Håpefull38 Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Hei Ugla! Så hyggelig å se deg igjen her! Lenge siden sist! Har fulgt med dere på bloggen din. Har ikke vært der på en stund nå for det ble litt langt mellom innleggene dine. Opptatt med snuppa regner jeg med :-) Tenk at hun er over året nå!!! Jeg er altså her enda. Etter 16 mislykkede turer(6 av dem IVF, 1 SA) til Danmark, er jeg nå 28 uker på vei etter EA i Hellas. Var tvillinger, men gutten døde rundt uke 20-21. Gleder meg veldig til lillemor kommer :-) Lykke til med søskenforsøk!!!
Gjest Pippi9 Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Hei Ugla! Jada flere travere her inne enda...her i gården er det fortsatt null utbytte. Gøy at dere er klar for søskenforsøk, det må jo til :-) Dette opplegget du nevner hørtes spesielt ut, men det var vel suksessoppskriften din som funket tilslutt sist kanskje? Masse lykke til! Det sies jo at det er enklere å bli gravid igjen etter et svangerskap :-)
lykkeligalene Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Hei Ugla:-) Hyggelig å "se" deg/dere igjen:-) Her er det liv og glade dager med verdens skjønneste gutter som nærmer seg 9 uker. Travelt - men ferdig med søskenprosjekt:)) Dersom det er ivf dere skal, så startet jeg med gonal-f på dag 2 og tok det hver dag frem til CFC syns eggene var store nok. Ul på dag 9-10 for å måle. De ville ha meg på ul dag 2 for å sjekke om det var cyster. Tror jeg droppa det på siste forsøk... hukommelse..) Lykke til med søskenforsøk:-) LA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå