Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 17 februar kunne vi legge vårt første år med et barn bak oss med stor suksess. 7 mars gikk vi tilbake til start, da lillesøster kom til verdenen Man merker godt at man har to små og trengende i huset, men ville nok ikke gjort noe anderledes heller Lillesøster er noe mer krevende nyfødt enn hva gutten vår var, hun trenger mye nærhet, og hun er ammebarn, noe storebror desverre ikke ble, noe som viser til en god del kortere netter på oss nå enn med sønnen
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Gratulerer, og velkommen etter.... hele 5 dager etter at vår lille gutt ble født Godt å høre at alt gikk bra, og kjenner til de korte nettene
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Ja, det er ikke lett med de nettene, hun holder jo oss begge våkene, også må det overskudd til for storebror på dagtid.. I natt har jeg sovet med henne tett inntil meg stortsett hele natta, for å kunne kjempe til oss 4 timer med søvn :-P Men det gikk jo for såvidt, enda jeg ikke sover så godt når det kommer til samsoving, prøvde det med guttungen også, men jeg blir sovende så alt for lett da.. Får håpe hun klarer å roe seg ned i senga si etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå