Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 7 dpo i dag og oppdaget i sted litt brunt blod i trusa. ikke så mye men det var en liten flekk og noen spor.. og ganske tynt med litt hvit utflod . Kan det være festeblødning?

Er i 3 pp nå etter noen års bruk med kobberspiral..

Hilsen håpfull:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som festeblødning ja:)

Krysset fingrene for deg :):):)

Skrevet

Det samme skjedde med meg idag og jeg håper på det samme :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Ja:)) tusen takk :)) krysser fingrene for oss:)) spennende:))) vi må holde hverandre oppdatert:)

Skrevet

6dpo hadde jeg det akkurat slik og er gravid nå. Har ikke hatt det før (vært gravid 3X før), så var helt nytt for meg at det var noe festeblødning, men det var det tydeligvis:)

Skrevet

9 dpo (3 dager siden) hadde jeg masse slim, litt hvitt i og ørlite fersken/lyserosa.. jeg trodde tanta meldte sin ankomst men den har fortsatt ikke kommet.. Så jeg håper at det var en slags "festeblødning" :)

Skrevet

Håpe håpe håpe! :) når har du ikm? Jeg har ikm på fred 16... Føles som en evighet til jeg kan teste;)

Skrevet

Hvor langt er du på vei kattungen?:)

Skrevet

Håpe håpe håpe! :) når har du ikm? Jeg har ikm på fred 16... Føles som en evighet til jeg kan teste;)

Jeg aner egentlig ikke for det er 43 dager siden siste mens, men hadde positiv el test på dag 30, så om den stemmer så er jeg ca 12 dpo.. fikk svak positiv på billigtest (g-test) i går, men negativ i dag.. drakk riktignok masse kaffe og vann til seint på kveld i går så håper at urinen var utvannet i dag, men skal teste igjen i morgen :)

Skrevet

Ja gjør det!!:) krysser fingrene! Hold meg oppdatert:)))

Skrevet

Blendahvit i dag også.. fatter ingenting... :/

Skrevet

Litt over 4 uker bare, så blir spennende å se. Fikk positiv test 10 dpo, hvordan går det med deg?

Skrevet

Hm, vent ett par dager til også tester du på nytt... Xxxx

Jeg er bare 9 dpo idag og tenkte å teste imorg tidlig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...