Prøverpåentil Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Jeg syns jordmødrene på denne siden har vært så snille og hjelpsomme.. men idag syns jeg de har svart rart på våre spm.. Bl.a mitt spm der jeg ville ha en betryggelse på at det var liten mulighet for SA etter påvist hjertelyd.. sa spesifikt at jeg hadde fått høre hjertet, men de gav meg bare en generell oversikt over statistikk.. og vet jo at den statistikken ikke er med når man har hørt hjertet.. Og en annen som spurte om uker og trimester man er i.. Og jordmor skrev at først trimester varer til 13+6?! Er seriøst 1 trimester helt til 14 fullgåtte uker? Hmf...
Mammaigjen<3 Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Jeg syns jordmødrene på denne siden har vært så snille og hjelpsomme.. men idag syns jeg de har svart rart på våre spm.. Bl.a mitt spm der jeg ville ha en betryggelse på at det var liten mulighet for SA etter påvist hjertelyd.. sa spesifikt at jeg hadde fått høre hjertet, men de gav meg bare en generell oversikt over statistikk.. og vet jo at den statistikken ikke er med når man har hørt Og en annen som spurte om uker og trimester man er i.. Og jordmor skrev at først trimester varer til 13+6?! Er seriøst 1 trimester helt til 14 fullgåtte uker? Hmf.. Reagerte på disse svarene jeg også!!
Heidi <3 Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 (endret) sendte privat melding til ho jordmor som svarte dette med 13 + 6 da jeg synes det høres veldig feil ut. Endret 11. mars 2012 av Heidi <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå