Gå til innhold

Toåringen beit snuppa! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er stort sett bare god og nusser og susser på lillesøster.

Satt og ammet i en stol da han kom farende, som han bruker. Trodde han skulle gi søstera en klem eller suss, men så beit han henne i armen! Ganske hardt også. Har aldri hørt henne gråte på den måten, ordentlig hikstet. Fikk vondt i mammahjertet:(

Gjett om det var en som skjønte han hadde gjort noe galt. Jeg utbrøt jo, ganske høyt, hva ER det du gjør? Først gjemte han seg bak stolen jeg satt i, men jeg beordret han fram og da sa han unnskyld og susset og strøk søstera.

Men det tok lang tid å roe henne. Ble ikke blå, men var rød ei stund på armen. Hadde heldigvis genser imellom...

Huff, var ikke koselig å både skulle være streng mamma og trøste på en gang. Var aleina akkurat da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, ikke lett- spesielt ikke når man er alene. Skulle kunne dele seg i to i blant( eller tre;)

Vi har to jenter og jeg har lyst på en til, samboer er ikke helt enig. Hvordan opplever du det til vanlig med tre?

Skrevet

Veldig greit, egentlig:-) Eldstemann er jo blitt stor;)

Vi har vært forskånet for noe særlig søskensjalusi, og toåringen er oftest en rolig kar som underholder seg selv med lek i lange perioder:) Problemet for tiden er vel å få nok søvn.. *gjesp* ;)

Skrevet

Søvn, hmm ja:) Er så trøtt om dagen at jeg tenker det bare er å kjøre på med en til, er jo trøtt uansett høhø.

Var det planlagt med de siste to tett?

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe morsomt ut!

Kjenner at jeg frykter at noe slik kan skje her også. Har en 2-åring og en liten på snart fire uker. 2-åringen er som din kjempe glad i sin lillebror, og skal også susse og kose på han hele tiden. Men ser for meg at hun kan gjøre noe lignende som din.

Ikke lett å se konsekvensene av det man gjør når man er så ung. Men godt å høre at det gikk bra med din lille :)

Skrevet

Ja, det var planlagt;) Faktisk brukte vi litt tid på å 'få det til', så det kunne blitt bare 15 mnd mellom. Men nå kjenner jeg det er greit det er to år mellom dem:)

Skrevet

Takk for svar. Spennende å høre hvordan andre har gjort:)

Håper det går bra med mindstens arm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...