min<3 Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Og her sitter jeg og får nesten lyst til å gråte en skvett...Hehe. Han er 9.5 mnd,er sammen med begge storesøstrene sine som bor her annenhver uke og verdens BESTE bestemor. Hadde lyst til å sende med flere A4 sider med info og 100 beskjeder,men klarte og begrense det til tips ved legging Herregud hadde ALDRI trodd det skulle være så vanskelig. Begynte å jobbe denne uka....syntes det var litt vanskelig innimellom også jeg. Men det går seg vel til...jeg må jo egentlig le litt av meg selv. Gleder meg til å sove lenge i morgen da...
MiraculixGRAVID Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Hehe, kan tenke meg det er en rar følelse :-) Her har vi enda ikke hatt barnevakt. Ikke fordi vi aldri har hatt lyst, men det har bare ikke falt seg slik enda (bortsett fra noen timer da). Han er 10 mnd. Du får prøve å nyte kvelden og en goood natts søvn
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Åh ja, ikke lett å slappe av, men gjør et forsøk! Prøv å koble fra, nyt roen, sov og lad opp mammabatteriene. Han klarer sikkert fint en kveld hos besten:)
min<3 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2012 Nå har jeg fått status oppdatering fra bestemor han har bare vært blid og fornøyd og lagt seg uten problemer. Så nå skal jeg i hvertfall kose meg
mamma til Armand & Even Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Heldigen (: Jeg har ingen i verden som kan passe mine barn ett minitutt ): han klarer seg helt fint hos bestemor (:
bonkeline Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Sov godt, drøm søtt, gled deg til å få barna tilbake.. Må være en herlig følelse det og! (Har ikke hatt min på overnattingsbesøk ennå!)
min<3 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2012 Hehe tusen takk ja det er jo ganske deilig å vite at jeg nå kan sitte oppe så lenge jeg vil uten og tenke på at dagen starter 06.30 i morgen Svigermor sendte det fine bildet av lille som sitter i tripp trapp stolen og "rydder" i bestikk skuffen. Får lov til så mye gøy hos bestemor
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Man er ikk pliktig til å melde fra om høyere lønn. Det er heller ikke den andre parten om han skulle gå kraftig opp i lønn og få økt bidragsevne. Det er helt opp til den andre forelderen å følge med selv. Men hvordan gjør man dette praktisk? Får jo ikke tilgang til skattelistene før året etter? Da er det jo ikke mulig å følge med... Nei, og derfor slipper mange bidragytere billig unna hele tiden...... Nå er det sånn at evt økning må være mer enn 12% i bidrag for at det endres. Så bare litt økning er ikke så viktig fra år til år. Men det lønner seg å søke med jevne mellomrom. NAV har også gjort endringer i det at bidraget blir aldersregulert ved en del aldre hos barnet(6 For bidragsyter er det gebyret noe de da må betale, mens for bidragsmottaker, så blir dette trukket av første bidragsoverføring etter avgjørelsen. Og har man lav inntekt som mottaker, så betaler man ikke noe. Fokuser på det positive, og kos deg Nyt det mens du kan Tenk selv hvor godt det er å ha nær kontakt og full tillit til mange voksne i utvidet familie som liten Det gjør mye for det meste som er bra i et barns liv Mange gode rollemodeller Hilsen mamma til kun skolebarn, og det opp til flere stykker
Sjokoladekaka Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 HATER dette nye forumet, for det kan virkelig ikke copy and paste!!!!! Hva søren gjør ting jeg har skrevet og kopiert før(i andre linker) her i denne linken? Det var ikke det jeg gjorde nå.
min<3 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2012 Jeg er helt enig #8 Er så takknemlig og glad for at han er en trygg og glad gutt med mange snille mennesker rundt seg. At han har besteforeldre som jeg kan store 100% på og som han koser seg sammen med Var bare så skummelt med en gang siden dette er første babyen min Dette skjønte svigermor,så det er derfor hun har sendt mld og koselige oppdateringer. Jeg er heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå