Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Hva kan/ bør man gi baby på ti mnd av mat/ drikke som kaster opp? Trenger tips...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Småen min hadde det for to uker siden. Vi fikk beskjed av hs at det viktigste var væske. Vi prøvde med farris og eplemos, saft, vann, men hun ville ikke ha mye. De sa væske var bedre enn mat, men da småen plutselig ble så slapp ga vi henne middag, og bare det lille hun ville ha gjorde underverker Prøvde å gi henne mme og fruktmos, men det kom i retur rett etter..
miepia30 Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Hva kan/ bør man gi baby på ti mnd av mat/ drikke som kaster opp? Trenger tips... Væske er viktigst. Litt og litt hele tiden. Barneleger foreslår fex 5ml hvert 5 min. Hvis de får for mye i slengen får du det i retur. Mens jevnt sig tolereres godt. Kan godt gies med skje. Jenta mi på 5 mnd fikk spysjuka og det var skrekkelig å se henne kaste opp, du har lin medfølelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå