Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Blir litt skremt av å vite at en sakkyndig som jobber i Oslo/Akershus selv har vært gjennom en barnefordelingssak, og etter dette har han i hver eneste sak gått god for pappan. Skremmende at han fortsatt kan ha den jobben når han ikke klarer å skille privatliv og jobb. Dette går jo utover barna. Opplevde på nærthold at han mente at en far som har misshandlet sin kone skulle ha barna på fulltid, og han hadde ikke en gang lest sakspapirene, hjelpes...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Om du vet dette, hvorfor melder du ikke fra til rette vedkommende da, istedetfor å skrive det her? Vi får da ikke gjort noe?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Misforstå meg rett, helt enig i at han ikke bør praktisere, men igjen-meld til noen som kan gjøre noe med det
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Og hvordan vet du at dette er fakta? Kan jo være en hevngjerrig mor som har tapt barnefordelingssaken som prøver å sverte? Har mor sagt at far har misbrukt henne eller er det håndfaste bevis? Og som Solkira sier: Hvis du er SIKKER på at dette er riktig, må du melde fra...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Vet det fordi en advokat har sagt det, men er vist hysjhysj! Ja, jeg kommer til åå sende et brev om det. Syns bare folk skal vite, syns det er synd hvis en mor skal miste barnet sitt til en tvilsom far pga av dette, og syns folk burde være obs på dette. Og dette kommer IKKE fra en mor som har tapt en sak!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Vet det fordi en advokat har sagt det, men er vist hysjhysj! Ja, jeg kommer til åå sende et brev om det. Syns bare folk skal vite, syns det er synd hvis en mor skal miste barnet sitt til en tvilsom far pga av dette, og syns folk burde være obs på dette. Og dette kommer IKKE fra en mor som har tapt en sak!!!! Og ang far...Dette har jeg sett med egne øyne!!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Hva heter denne sakkyndige? Vær snill å si det, slik at vi vet. Jeg skal selv ha en mannlig sakkyndig fra det området, og vil vite hvem det er Anonymkode: 1a40c...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå