Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Prinsen min har heeelt rar mage for tiden - what to do?? De siste nettene har han hatt tre bæsjebleier, bleien er full når han våkner for å få pupp. Han får pupp kl 19, 01, 05 og 08. Han er glad i mat og får grøt om morgen og kveld samt litt middag og/eller frukt.

Bæsjen har allslags farger, ikke bare grønn, men er slimete og det er foreløpig ikke tegn til tenner. Er dette en mageinfeksjon?? Bør jeg kontakte lege? Har han i det hele tatt næringsopptak når magen er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! som om jeg skulle skrevet dette selv! snuppa her er å 6mnd og har holdt på sånn i 3!uker nå, for 4dager siden kom den første tanna gitt:) blitt bedre nå,men er nok mer pågang. slimete,varierer i farge,lukt og konsistens.. festlig å bytte drittbleier i nattesvime igjen:P tipper det er en som snart får tenner jeg...

Skrevet

En ting til! husk å gi mer drikke så ikke han blir tørr. næring tas opp de første 30min etter måltidet, så det var hvertfall ingen fare her..

Skrevet

Du skal ikke se bort i fra at det er tenner.

Her er det hvertfall typisk med hyppige bæsjebleier når det er tenner på gang.

Her har hun holdt på i 14 dager nå, ikke kommet noen tann enda, men syns jeg kan kjenne antydning til at en er på vei nå. Hun er også sutrete, utilpass og sover dårlig.

Var akkurat likt når de første 4 tennene kom.

Skrevet

Herlighet, tok dere tre-fore bæslebleier hver natt i 14 dager?! Ja da skal jeg ikke klage. Takk for svar alle sammen - satser på at vi ser noen hvite småttiser i gummene i tiden som kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...