Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Sett litt på det de siste ukene....noen som har noe sladder? Glennie og hun gravide med sønnen Mikkel?
Fjelljenten Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Glennie skulle gifte seg med Daniel, men det ble ikke noe av. Hun giftet seg med en annen Daniel i stedet, og fikk sønnen Emil. De har skilt seg nå, og hun har en ny kjæreste igjen. Nå er begge fedre i gang med sak i retten angående begge barn, og Glennie har til nå sagt fra seg Emil, fordi hun mener han er autist og hun ikke kan gi ham det han trenger, noe som bare er tull siden han kun er 1 år og ikke kan få en sånn diagnose så ung. Det har vært mye drittkasting mellom Glennie og Emils far på diverse fb-sider, så det er skikkelig drama. Katherina fikk sønnen Mikas i tillegg til Mikkel, men Mikas far gikk fra henne og hun fikk en fødselsdepresjon, som gjorde at hun ga hele foreldreansvaret til Mikas far. Etter det har hun sett sønnen et par ganger, men nektet etterhvert å ha noe med ham å gjøre. Nå, mange år etterpå, har hun prøvd å få kontakt med ham, men faren har gjort det vanskelig ifølge henne, så hun har fremdeles ikke sett ham. Nå er hun forlovet med Peter (som var sammen med Christina, og de har sønnen Lucas sammen, de med grønnsakene...) og de venter en gutt som skal hete Alexzander denne uken... :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Ojojoj...drama drama! Takk for utfyllende svar HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Er det de som hadde tre gutter..og hun var gravid med nr 4?
Fjelljenten Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Hehe, værsågod, og bare spør om du lurer på noe mer, er oppdatert på alle sesongene, de er kommet til sesong 14 i Danmark ;-) *unge mødre-nerd*
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Hva med hun på gård? Loftsleiligheten... HI
Fjelljenten Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Ja, de fikk en gutt og to jenter til, men har flyttet fra hverandre nå...
Fjelljenten Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Hm, husker ikke hvem som bodde på gård, har du noe mer om henne? ;-) Er en stund siden Michelle og Sofie og de var med, men ingen av de er sammen med Simon ihvertfall, Sofie er blitt kunstner eller noe tror jeg, og Michelle har ihvertfall ikke fått flere barn...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Hva med Stella malou og Tino, har hun foreldreretten fortsatt? Noe sladder der? Fått med meg at hun har kranglet med ei annen deltager om silikonpupper, og hun har blitt ei skikkelig siikondame, men hva med sønnen?
Fjelljenten Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Ja, Malou er jo en historie for seg selv, hehe... Hun har vel foreldreretten, men det er vel moren som passer på ham fremdeles... :-p Hun har sluttet i serien, satset først på sangkarriere og ga en en sånn dance-greie, men tok ikke det seriøst som alt annet, og floppet, blant annet fordi hun begynte med dop. Bodde i København mens hun var "sangstjerne" og da bodde Tino hos moren hjemme. Så skulle hun bli DJ, men det ble heller ikke noe av. Har vært en del nakenbilder som er lekket ut, blant annet av silikonpuppene, og hun har begynt i en ny serie som heter "meg og min mor". Hun ble også tilbudt å være med i en serie som heter "divaer i jungelen"; men takket nei fordi Amalie fra Paradise skulle være med, og de er bitre sang-fiender, hehe... Hun har ennå ikke fått ferdig noen utdannelse, men jobber nå i en barnehage av alle ting, hehe...Tino har det vel fint nok hos Britta tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Er det de som hadde tre gutter..og hun var gravid med nr 4? Jepp! De har nå 3 gutter og 3 jenter..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Er det de som hadde tre gutter..og hun var gravid med nr 4? Jepp! De har nå 3 gutter og 3 jenter.. Men det går jo ikke an Er de sammen enda?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #16 Skrevet 9. mars 2012 Her er det masse info: http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre.aspx?i=1
Trebarnsmamma30 Skrevet 10. mars 2012 #17 Skrevet 10. mars 2012 Snakk om såpeopera! Hva skal vi med oppdiktede såpeoperaer når vi har unge mødre DK??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 10. mars 2012 #18 Skrevet 10. mars 2012 Har sett et par episoder og like forundret hver gang over alt de gjør Men selv om det er klippet og limt slik at det skal være mest mulig "drama", så kan det ikke bortforklare at de unge parene velger å få mange barn og styre på Har dere forresten sett at nå kommer en ny serie som heter "Unge mødre gifter seg" Fem melker de unge mødrene alt de kan, og seere må de jo tydeligvis ha nok av
Musemorbr / Skrevet 10. mars 2012 #19 Skrevet 10. mars 2012 Som halvgammel kjærring på straks 30 er det merkelig at jeg ser så mye på disse mødrene. Men det er underholdende som bare det. Spesielt de danske. I starten følte jeg de ble utnyttet, men så leste jeg om at de får gå gjennom alt og se hva de har sakt og gjort, etter klipping. Og så har de visst noen dager til å tenke på om det er noe de ikke vil skal vises. Så alt vi ser har de sett og godkjent. Da synes jeg ikke synd på dem mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå