Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har dere brukt 2 1/2 mnd på dette tullet, og det er flere uker siden dere påsto at dette var på plass. MEN ingenting er blitt gjort. Jeg er i uke 25 (24+4) og fremdeles står det at jeg er i uke 24! Er det Så vanskelig for dere dette her...???????????? At det er mulig...........

Fortsetter under...

Men, til vårt begges forsvar, så strides de lærde om hvordan man regner dette, og hvordan man uttaler det.

BAM og Mammanett regner ikke dette likt, og den ene siden kaller den 1. uka for uke 0, mens den andre siden kaller den 1. uka for uke 1, så hvem vet hva som er riktig egentlig?

Hehe, din kløne, du gjentar jo bare det jeg skrev :-p så da kan du jo bare stoppe siden vi er enig! Og så kan vi vente på at forumansvarlige snart fatter det og at de elendige teknikerne klarer å få det på plass. På babyverden heter det "24 uker gravid" når man f.eks. er 24+4, og det er jo riktig når de skriver det sånn, men det de har misforstått her er at de ikke kan skrive det som at man er "i uke 24" når man er "24 uker gravid". Utrolig at det skal ta så lang tid!

Annonse

Ok, jeg skal slutte. Argumentene dine er altfor gode, og du har helt rett. :D

Hilsen Kløna, som har gått to svangerskap og sagt hvilken uke jeg er i og hvor mange uker jeg er på vei, uten å se at det er en forskjell på dette og trodd at det er det samme. Jeg kommer til å gli tilbake i gamle synder allerede når jeg står opp om noen timer. Men takk for tålmodigheten din. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...