Gå til innhold

Erfaringer med 2-delte egg?? Skuffet...

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ruger igjen på mitt 4. forsøk... Gikk på Menopur for første gang, og det ble funnet 20 egg på ultralyskontroll før uttakk (har PCO). 16 egg ut, men bare 3 egg ble befruktet. 2 av disse var ubrukelig i dag på dag 2 ved innsett. Fikk inn det siste egget som var bra kvalitet men hadde bare delt seg i 2 til innsetting. I følge legen kunne det se ut som det var på vei å dele seg i 3 ettersom den ene cellen hadde blåst seg opp.

Kjenner jeg har mistet helt motet denne gang fordi egget ikke var 4 delt og at jeg bafe fikk inn 1 egg. Hadde nok store forventninger denne gangen siden jeg får Klexane og Embryo glu i tillegg til Menopur istedetfor Puregon.

Noen som har gode/dårlige erfaringer med egg som ikke har delt seg optimalt ved innsett??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143917100-erfaringer-med-2-delte-egg-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hadde ikke satt inn egget hvis ikke de ikke hadde noen tro på det. Men skjønner du er skuffa. Jeg fikk bare 2-delte egg på mitt første forsøk, og grein i bøtter og spann av skuffelse.

Fra forrige forsøk har jeg også noen 2-delte egg i fryseren. Positivt at de var bra nok til å fryses tenker jeg :) Innsett blir i dag om noen av dem overlever opptining. Venter spent på telefon..

Takk for svar TanteTroll :)

Nei det er jo sant, egget var jo i følge legen bra kvalitet selv om det bare var delt i to. Selv synes jeg det så litt "rufsete" ut når vi så det på skjermen. Er bare det at jeg hadde forventninger denne gangen, siden medsinene ble endret og dette er det nest siste forsøket våres før vi gir oss eller tar en pause i beste fall. Visste ikke at de fryser 2-delte egg, så det er jo lovende i seg selv:) Vi har desverre aldri hatt gode nok egg til frys selv om antall befruktede egg har vært lovende. Så spennende for din del, er en tålmodighetsprøve å vente på tlf. Skal krysse alle fingrene for deg :)!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...