Gå til innhold

Mye fortere mage som 2.gangs??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 5år, da jeg gikk gravid med henne, hadde jeg nesten ikke mage, kunne gå med vanlige bukser til jeg var over halvveis.

Nå er jeg 7uker på vei, jeg føler meg som en hval (og jeg er høy og slank).

Har måtte gå til innkjøp av mammabukser, og har problemer med å skjule det fra omverden.

Til og med datteren min har spurt om jeg har "laget baby nå". Hehe:)

Men hva er det egentlig som gjør at magen buler sånn? Jeg vet jo at babyen er 1cm, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her. Eg har fått så oppblåst mage at eg føle eg isje har noge valg en å sei d t jobben nå.. E liksom kun 9+1 så e jo ikkekommet så langt så føle det e litt flaut at folk merke eg har lagt på meg å eg tåre liksom isje heilt å sei eg e gravid ennå :P

Skrevet

Akkurat samme problem her, det er luft i magen som er problemet. også sa jordmor til meg at magen ofte detter litt ut pga musklaturen ikek blir helt den samme igjen, spes ved tette svangerskap, som for min del. jeg er nå 12 uker og gidder snart ikke skjule den mer! uke 14 skal den få strutte så mye den vil!!! jeg er også slank og hadde langt fra sånn mage før, bittelitt bare, men ikke merkbart, nå står den som et trommekinn og særlig på kvelden. har mye luftsmerter. Syns jeg ser ut som jeg er i uke 23 hvis jeg skal se tilbake på forigje gang...haha

Skrevet

Magen min dukket opp i uke 9 denne gangen, er 18 uker nå og ser ut som jeg er i uke 28!!!Er vist helt vanlig med nr 2 ifølge jordmor og lege, med meg så er det 2 tette da, gutten min ble 1 år for snart 2 uker siden!

Skrevet

Her også! 6 uker på vei og skal i selskap i kveld. Hadde tenkt å ta en inntilsittende kjole, men da vet jeg at jeg er avslørt. Men kjenner at det er musklaturen som er slapp, ikke babyen som er stor. For jeg kan fint holde magen inne, men det orker jeg ikke. Har ei som er 4 år og en som er 21 mnd - så det er ikke sååååååå tett, men heller ikke langt mellom svangerskapene. Og jeg har ikke akkuratt trent mellom nr 2 og 3..... Så er nok bare slapp musklatur og luft.

Skrevet (endret)

Butikkdama smilte og så på magen min i går. er 7+3!!

Tenk om jeg bare hadde lagt på meg da! Hehe!

Har sønn på 9 mnd så rimelig tette:p

Endret av kaklemor
Skrevet

Har det også slik! Fikk mage i uke 10 allerede. Men jeg vet også at det er pga slapp muskulatur. Hadde flat mage både før første graviditet og før denne graviditeten, så nå m jeg gå med store skjorter for at det ikke skal vises. Er 11 uker nå og kan tydelig se en bul på magen. Men nå er det heldigivs ikke så lenge til jeg kan avsløre nyheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...