nuni Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 har 3 tette fra før yngste er 1,5 og jeg er svært redd for hvordan kroppen takler så tette svangerskap.... noen med erfaring?? blir jeg helt ødelagt der nede, og er den 4 fødselen hard?? er virkelig nervøs nå.........
Mammaigjen<3 Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Hei hei. Jeg venter nr 7 nå. Før dette svangerskapet var kroppen min helt normal igjen. Flat mage og helt stram muskulatur " der nede". 53 kg som før førstemann. Jeg har vært heldig å ikke slitt med helsa i mine svangerskap da. Ønsker deg lykke til!! Klem fra meg
håpefull- mamma Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Særiøst? Har du født 7 barn? Hvor gammel er du og hvor tett er barna? Imponerende! Wonderwoman!!!
Mammaigjen<3 Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Takk for hyggelig melding Jeg er 36 år. Fikk førstemann da jeg var 18, tenkte da at han ikke skulle "lide" under at vi var så unge og gikk derfor for et barn til. Da fikk vi tvillinger som i dag er 15 så har vi ei på 12, ei på 8 og en på 5. Nummer 7 er virkelig en overraskelse, men veldig velkommen ( han/hun blir det siste familiemedlemmet her i gården)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå