Gå til innhold

*klage, klage*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske at jeg var så lei forrige gang som det jeg er nå :( har kanskje med at jeg har flere plager nå - men likevel..

Ikke kan man sitte for lenge for da hovner beina opp, og ryggen VERKER, kynnerene er enda kraftigere enn med nr 1, og man våkner om natten pga vonde kynnere, og en baby som tramper på blæra..

Man er trøtt og lei, og lunta er kort som fy. På toppen har man en 2,5 åring som man får så dårlig samvittighet for når man er rød i toppen pga av han ikke gjør som han får beskjed om, men mest av alt så får man dårlig samvittighet fordi man ikke kan være så aktivt sammen med han som tidligere... Lange turer er jo utelukket, løfting og leking kan man jo se langt etter..

bare det å løfte han inn i bilsetet om morgenen er jo en prøve, og for ikke å snakke om påkledning.

Sukk.

Kjærestetid og intimitet kan man bare glemme, for her har lyst vært fraværende den siste evigheten.. Takk gud for den fantastiske mannen jeg har som heldigvis vet at jeg ikke er "meg selv" som gravid, og at dette er bare en fase som går over..

og på toppen av alt har jeg 6,5 uke igjen til termin!

gud, det skal bli godt å bli ferdig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg :)

Heldigvis gpr d over,men beintøft når d står på! Ingen skal si at et svangerskap er en dans på roser !!

Skrevet

føler med deg, og du er ikke den eneste som har det sånn!

Er gravid for 3 gang på kort tid og er så LEI av å ha vondt i bekkenet og kort lunte! Har forklart til dattera min på 4 at det er ikke meningen å bli så fort sint og håper hun forstår :(

Har også heldigvis en fantastisk mann som ikke maser om intimitet for det er noe jeg overhode ikke klarer og ha akkurat nå :(

Vi får bare holde ut og klage litt her inne av og til ;)

Skrevet

Tror vi er mange som kjenner oss igjen i det du skriver. Det er ikke bare, bare å være gravid nei.. veldig slitsomt til tider, spesielt når en har barn fra før. Har en på snart 4 og ei på 6 fra før, og han yngste er bare supertrassig for tida.. slitsomt når du er gravid i uke 38, hormonell og irritabel og orker nesten ingenting.. men sånn er det nå bare.

Får trøste oss med at svangerskapet ikke varer evig og ta en dag av gangen:)

Skrevet

sv. nr 1 var tøft med kvalme og alle andre plager fra dag 1 til jenta var ute.. men det var bedre når eg ikkje hadde barn fra før.. no har eg jenta mi på snart 4 år og ta meg av.. merker det er tyngre når eg er tappa for energi og litt sv. plager. og må ta hensyn til jentongen..savner det og kunne kvile midt på dagen denne gange ja :P godt det kunn er 9 mnd :)

Skrevet

yes, jeg VET jo at det så til de grader er verdt det til slutt - men godt å kunne blåse ut litt innimellom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...