beben min Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 huff vet ikke hva jeg ska gjøre om fødselen starter inatt. barnefar havnet på fylla og gjett om jeg er sint siden jeg har termin på onsdag og har idag hatt en del vonde kynnere med smerter. min søster er bortreist i helgen og mine foreldre bor ikke her i nærheten.
anonym91 Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 hørres kjipt ut.. greit om di kan vise litt hensyn.. selvom det ikkje sjer i natt er det greit og ha tryggheten.. og ikkje minst en edru partner om de skulle skje.. men går ann og ringe sykebil el taxi så til føden kommer du deg uansett sjønner godt at du er sint.. :/
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 skjønner godt du er sint! Hadde vært så forbannet på mann min hvis han hadde gjort noe sånt mot meg! Akkurat som ikke vi gravide har nok og bekymre oss over :/ Du har min medfølelse! Her i huset er det total avhold 2 uker før termin. Klart han kan ta seg ei øl, men da må vi være 100% sikre på at noen kan kjøre oss på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Skjønner meg seriøst ikke på dere som i utgangspunktet blir gravide men så useriøse egoistiske menn! Dette finnes da ikke akseptabelt. Hvor gammel er han? 16?
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 den der var stygg anonym! Er ikke alle som planlegger og bli gravid (og man kan bli gravid med prevensjon så ikke kom med at man er dum og ikke bruker det!) Og Kjæresten kan virke som verdens snilleste før man blir gravid osv! Det har jeg sett mange tilfeller av hos mine venner! Skjønner ikke hvorfor noen må kommentere når de ikke har noe oppmuntrende å si!?
Happy H Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 For et usakelig svar fra anonym 20:54 Forstår deg kjempe godt at du er sint og lei deg! Hadde blitt rasende om d var min mann!! Noen ganger tenker de overhode ikkje.. Håper for din del at ingenting skjer i natt. Fulle menn slepper ikkje inn på føden. Regner heller ikkje m du vil ha ein m Du har min dypeste medfølelse! Klem
SuperMoM <3 Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Hadde blitt riktig så sinna om det hadde skjedd her. Heldigvis skjer det ikke her,rett og slett fordi min kjære ikke har noe særlig behov for alkohol. Jaja.. Om fødselen starter nå,så vil han iallfall angre bittert på at han prioriterte fylla i stedet for dere! Sender deg en klem jeg,og håper det ordner seg. Ta deg iallfall en prat med ham i morgen og si akkurat hva du mener om det.
beben min Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2012 ja får nok ringe sykebil om de skjer noe, men liker ikke att han drikker nå, så nært termin og ikke har noe trygghet. for han eier ikke mål og mening når han drikker så ha han med til føden blir ikke aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 har også termin på onsdag og hadde min samboer dratt på fylla så tror jeg ikke han hadde behøvd å kommet tilbake ijenn... totalt avholds de siste 3 uker sånn just in case!
beben min Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2012 ja gjett om han skal få høre de imorgen. nei han er ikke 16 år. og har vært flink å holde sg edru lenge so vet ikke hvorfor han havnet på fylla idag. nesten så jeg håper fødselsen starter inatt så han får virkelig dårlig samvittighet. jeg er sikkert egoist som tenker slik. men men. var hans valg og drikke.
Snuldra Skrevet 10. mars 2012 #12 Skrevet 10. mars 2012 Øh.. Det der syns jeg var skikkelig ufint av ham.. Nå tror jeg jo som regel at man vil få litt forvarsel på når fØdselen starter, men hva om det PLUTSELIG skjer da? Vil han ikke være edru og tilstede under fØdselen? Vet jo at det er noen som ikke Ønsker å være med på fØdselen også.. Stor klem til deg beben min!
☆☆☆ Skrevet 10. mars 2012 #13 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Skjønner godt at du er forbanna! Her praktiserer vi ikke totalavhold for mannen, han kan drikke en øl eller to. Men hadde han drukket seg full nå rundt termin hadde han fått grisebank. Om han ikke er kjørbar når fødselen starter må vi ganske enkelt iverksette plan B eller C. Jeg kjører om jeg er i stand til det, hvis ikke tar vi taxi (blir vel dyrt siden vi har et stykke til sykehus, men skulle ikke forundre meg om det blir dekt av pasientreiser). Jeg har hørt rykter om at det til og med finnes menn (og damer) uten sertifikat eller bil som er blitt gode foreldre, så det med kjøringa tar jeg ned knusende ro. Det er mer den delen med ruspåvirket på fødestuen som hadde fått meg til å klikke, i tillegg til mangelen på respekt for den kommende mor... Endret 10. mars 2012 av ★
Fru.Vestavind Skrevet 10. mars 2012 #14 Skrevet 10. mars 2012 huff vet ikke hva jeg ska gjøre om fødselen starter inatt. barnefar havnet på fylla og gjett om jeg er sint siden jeg har termin på onsdag og har idag hatt en del vonde kynnere med smerter. min søster er bortreist i helgen og mine foreldre bor ikke her i nærheten. Termin om kun få dagar, vonde kynnerar og i det heile....kva i alle dagar tenkte han på då han valde å reise på fylla?? Du har all grunn til å vere både sint og skuffa, slikt gjer ein ikkje. Ein ting å stikke ut å ta ei roleg øl, men fylla? Ville satt meg ned med han i mårå og tatt ein prat, men pass litt på måten det blir tatt opp på, for ein bakfull mann som får så øyrene flagrar kjem kun til å ende med krangling og uhygge (skjønt han fortenar verkeleg ei skjennepreike!!). Håpar ikkje heile kvelden din vart øydelagt, berre fordi enkelte ikkje brukar det dei har mellom øyra. Korleis gikk det forresten? Skjedde det noko meir? Og har du fått prata med han om kor utruleg dårleg gjort det var mot deg, det han gjor? Har du fått ei god unnskyldning?
beben min Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2012 de vart ingen fødsel den natta. går nok her å venter enda. vi har fått pratet ut og han har meget dårli samvittighet for de. og har lovd å ikke drikke mer sprit. for det tåler han ikke. så neste gang han skal drikke så blir de kun øl og de bli vertfall ikke før lenge ette fødselen sier han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå