Gå til innhold

Da tør jeg titte inn til dere termin så langt 15 sept 2012

Anbefalte innlegg

nå er jeg endelig i 2 trimester med mitt store og veldig etterlengtede mirakel. 13 uker og 1 dag ,eller 13 uker og 4 ut fra ul . men etter ma i uke 8 sist som vi opptaget i uke 12 ville jeg vente med å gå inn på nettsteder .

veldig godt i allefall å ha en doppler i hus hvor en han høre hjerte lyden når en måtte ønske . nå går jeg bare å venter på at ukene skal snegle seg i vei så jeg skal få kose meg med spark . Mitt siste litte mirakel og en komplett ungeflokk

Fortsetter under...

hadde ingen gravid følelse , fant ikke noe lyd på doppleren eller toppen på livmora . er jo ikke 1 eller 2 ganggravid så følte noe ikke sto riktig til og fikk tatt en privat ul for å bekrefte det. en kan vist gå med et dødt foster så lenge som 8 uker fikk jeg høre på sykehuset . .denne gangen har jeg hatt ul ved uke 7 og en i uke 11+4 så det har hvert betryggende og så har jeg doppleren min som er utrolig deilig å ha , hørte hjerteslagene så sent som i dag tidlig :) <3 <3 har jo selv min 35 års dag den 13 september så hihi dette blir spennede men fått super sen rutine ul da ..23 april

Det går nok bra Lovelyme men er det noe grund til at du tar ekstra ul , de fleste med ma eller sa .. det er ikke uvanlig at det skjer i uke 7-8-9 så tror du skal føle deg trygg jeg . men man blir ekstra nervøs å av og lese hva andre skriver . derfor holdt jeg med langt unna slike sider som dette frem til nå som jeg er 13+2 i dag eller 13+5 ut fra ul -

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...