Gå til innhold

Fins det ikke McDonalds nordpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

neiida, har du vært på No3?? fantastisk mat!

Abelone har jo blitt mye bedre da.. Men babettes kan vel også bare pakke sammen :P

Også skal det ha blitt veldig bra på Koks :)

Det er kanskje ikke så rart at Mamarosa, Fregatten og Pappa Pia har lik meny, siden de er eid av samme familien da :P

Fortsetter under...

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Er babettes blitt så dårlig altså?

Hva med restaurant rana skal til mo til påske mulig vi lar en av de stolte tanter/ onkler låne go gutten noen timer og går på restaurant, men da må det jo nesten være noe godt å fiine.

Skrevet

Er babettes blitt så dårlig altså?

Hva med restaurant rana skal til mo til påske mulig vi lar en av de stolte tanter/ onkler låne go gutten noen timer og går på restaurant, men da må det jo nesten være noe godt å fiine.

Hvis dere skal ut å spise i Rana, så drar dere på No3. De har fantastisk god mat, med masse smak. De bruker bare råvarer ifra nærområdet. På No3 har de lite valgmuligheter, men den maten de serverer har høyeste kvalitet. å de forandrer menyen hver dag :)

Ranas resturant har også mye god mat, å passer kanskje for flere, mer velgmuligheter :)

Ja, Babettes har blitt kjempedårlig.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå er det en stund siden jeg har vært på Mo, så jeg har ikke fått testet verken Koks eller No3. Men Ranas restaurant har jeg en del innsideerfaring fra, for å si det slik, og med de eierne hadde jeg ikke spist der om så jeg fikk betalt for det. Spiller ingen rolle hva kokken sier eller mener, de tar seg til rette på kjøkkenet som de selv vil. Om kokken kaster mat som er for gammel, plukker de den bare ut av søpla og skyller av den igjen. Tar dressing fra dressingbøtta med en skitten spiseskje, som gjester nettopp har spist av...har flere eksempler, selverfarte...gud hjelpe meg for en plass...

Skrevet

Nå er det en stund siden jeg har vært på Mo, så jeg har ikke fått testet verken Koks eller No3. Men Ranas restaurant har jeg en del innsideerfaring fra, for å si det slik, og med de eierne hadde jeg ikke spist der om så jeg fikk betalt for det. Spiller ingen rolle hva kokken sier eller mener, de tar seg til rette på kjøkkenet som de selv vil. Om kokken kaster mat som er for gammel, plukker de den bare ut av søpla og skyller av den igjen. Tar dressing fra dressingbøtta med en skitten spiseskje, som gjester nettopp har spist av...har flere eksempler, selverfarte...gud hjelpe meg for en plass...

Oi, hjelpes! *grøss* ja da skal ikke jeg dit mer ihverfall :)

Men Koks er ikke noe kveldsresturant, de har bare lunch meny. å bar på kveldstid :)

Skrevet

I Tromsø har det ikke vært noen vits å starte opp McDonalds all den tid vi har Burgerman og Go'biten som lager ORNTLIG burger, og ikke papirburgere. :)

Annonse

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Det tromsø virkelig har er gode baguetter. Trur plassen het finnbeck og fia eller noe sånt. Det var et tegneserienavn.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Det finnes mcdonalds på Gardermoen. Hilsen gammel mcd-slave. Men ikke på terminalen

Skrevet

Det gjelder jo ikke bare i nord, det må befolkningsgrunnlag til for å drifte slike steder (evt lite sted med mange fastfoodspisere, f eks bygd med høgskole).

Her jeg bor har vi kiosker i kysten rundt-kjeden, samt italiensk restaurant med kebabmeny i tillegg (drevet av tyrkere selvsagt, har aldri skjønt koblingen tyrkere og italiensk restaurant, men det er en annen sak).

Skal vi få samlebåndsburger må vi til byen..

Milano Finnsnes? :)

Skrevet

Her i Harstad er det også Milano :) Synes det er god mat der, men har hørt mye rart om de. :P

Gjest Antarctica
Skrevet

Er det liksom et stort savn at kjede-kafeer med dårlig junkmat ikke er å finne?

Skrevet

Du kan kalle det dårlig junkmat Pashla, men det er ikke alle som har den samme meningen som deg ;) Jeg synes det er den beste junkmaten jeg kan spise. Spiser junk sjelden, men når jeg gjør det - så savner jeg mc.donalds!

Skrevet

Skulle ønske de hadde KFC,Pizza Hut og Dunkin Donuts i Norge.

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Pizza Hut finnes da?

Skrevet

Jeg er så utrolig glad for at amerikanske donut sjapper ala dunkin dontus ikke finnes i norge. Da hadde jeg vært dobbel størrelse på et blunk. Glad i donuts og lite selvkontroll, det er meg ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...