Gå til innhold

Jippi, slimproppen gikk nå i kveld:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 38 (14 dager til termin) og oppdaget nettopp at slimproppen hadde gått når jeg kom hjem fra butikken:) Ingen tvil for å si det slik.. da er det ihvertfall noe på gang.

Sist gang jeg var gravid gikk slimproppen kl 2 på dagen, kl 5.15 om natta gikk vannet og kl 9 var babyen født..altså under et døgn etter slimproppen gikk. Med første derimot gikk slimproppen allerede i uke 35 (fødte i uke 37), så det blir spennede å se hvor lang tid det tar nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! :) men hvordan har du vist at det har vert slimproppen alle tre gangene?

Slimproppen gikk under ett døgn før fødsel begynte med førstemann, helt klart slimproppen fordi det lignet på en liten slimpropp. Denne gangen har eg hatt noe slim med blod inni litt nå og da det siste døgnet, men hvet ikke helt om det er slimproppen si det ligner på tykt slim med blod i..

Lykke til videre :)

Skrevet

mine slimpropper har liksom ikke vært en propp :P Den første var det bare masse slim som kom ut ( trudde det var vannet som var gått - ja, var 1 gangs og hadde ikke hørt om slimproppen :P) med nr 2 var det bare masse slim med blod i, så det er sikkert slimproppen din som har gått ;)

Skrevet

Hos meg har den vært som en litt stor geleklump alle 3 gangene, ikke som vanlig utflod men blank og kompakt.. sorry detaljer, hehe. Har ikke hatt noe blod i, men det er vel også vanlig.

Skrevet

Jeg må bare prøve å ikke få for høye forventninger, er ikke så lett når jeg gjerne ville ha født sånn ca i går om det var opp til meg :)

Skrevet

Jeg tror min gikk i dag også! Har termin 29 mars. Har en del utflod , men den er litt gul/grønn aktig! Den ene gangen jeg var på do i dag så var det helt blankt, nesten som blank gele. Men var ikke enorme mengder!

Kan det være slimpropp eller er det bare helt blank utflod?

Skrevet

Så utrolog spennende :) håper det starter snart hos meg også. Begynner å bli litt lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...