Gå til innhold

Da er p- pillene kastet ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette blir spennende ja, satser på å starte etter mens i april:) vil helst vente litt pga prøvetid på jobb, tid på året og ferie og undersøkelser.

Men blir greit å få i gang normal syklus og bli kjent med kroppens signaler:)

Lykke til:)

Her er det også 3mann;)vi starter ikke prøvinga før juli/aug men kan være vi begynner før vi får se når tanta mi vil vise seg;)hadde vært litt ok å fått henne tilbake før vi begynner...gleder oss:-D!masse lykke til å velkommen inn her snart;)

Her er det også 3mann;)vi starter ikke prøvinga før juli/aug men kan være vi begynner før vi får se når tanta mi vil vise seg;)hadde vært litt ok å fått henne tilbake før vi begynner...gleder oss:-D!masse lykke til å velkommen inn her snart;)

Hvilken alder er det på deres barn da? Har du ujevn sykklus siden du venter på tanta? :)

Jeg har vært plaget med det tidligere men nå har jeg gått 2 år på pillene så blir spennende å se nå... Håper på regelmessigheter etterhvert. Vi har vært heldige de andre gangene ang graviditet. De har sotte på første forsøk alle, men har hatt ujevn syklus så vært noen uker ekstra mellom el.

Annonse

Jeg har to gutter på strax 5 å en på 3år!jepp jeg gikk på cerazette for rett over en mnd siden...å tanta har ikke vist seg ennda,så må bare smøre meg med tolmodighet:)kan ta opp til 12mnd...men må vi vente så lenge så får det bli slik,begge guttene klaffa på første pp...så glede meg til å få tanta tilbake å få begynnt prøvingen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...