November-spire-79 Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Da har jeg tatt 3 gravidtester med positivt resultat Har ønsket meg barn i 13 år så jeg har litt problemer med å tro dette......Kan man stole på billigtestene? Hjelp dette er jo et sjokk
Lennis83 Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Positvt er positivt uansett om det er billigtest eller ikke :) gratulerer!!
November-spire-79 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2012 Tusen takk Sitter å skjelver og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Dette er skikkelig rart
November-spire-79 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2012 Leste også at eggløsningstestene kunne vise positivt når man var gravis så jeg tok en av de også.....den var også positiv I morgen skal jeg dra på apoteket å kjøpe to gravidtester til........dette er så uvirkelig
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Ja, det har jeg også hørt, så jeg tok to el-tester forrige mandag som slo ut knall positiv.. var sikker på at jeg var gravid og tok en graviditetstest, men den var negativ.. dette var på dag 30 i syklusen, men pga nylig uttak av spiral kan syklusen være ustabil.. så jeg håper jo at jeg hadde el da og at jeg snart kan teste positivt på graviditetstest ! Men med tre positive tester, hadde jeg følt meg gravid hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå