Gå til innhold

Fant bare den ene eggstokken og kun 3 store fine eggposer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg vet at den ene eggstokken kan være vanskelig å finne på UL, fordi den ligger rett ved en stor blodåre. Dette sa gynekologen til meg når jeg var der sist, hun knota litt med å finne fram. Skjønner godt at det er vanskelig å ikke kjenne på de dårlige følelsene når du får slike svar, men som de andre jentene her inne sier; det er bare ett egg som skal til. Både kroppen din og helsepeersonellet gjør alt de kan for at dette skal gå så bra som mulig, og fortsatt er det tid for at mye kan utvikle seg i positiv retning! La dårlige magefølelser være dårlige magefølelser, gråt en skvett, hopp i dusjen, kjøp deg noe fint, drikk te, spis en sjokolade, vær god med deg selv! :) klemklemklem

Annonse

hei snupp! Det gaar bra vettu ;) skal du ikke sette litt mer hormoner og.. før uttak mener jeg... da er det kanskje mer som blir modent ;) pluss at de finner den andre eggstokken paa mandag!

ikke ta sorgene paa forskudd! du vet jo uansett ikke hvordan det gaar med egga før til onsdag... saa prøv aa slappe av.. saa ordner det seg for snille piker ;)

enig med Lurifax ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...