joha99 Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Var 5 uker på vei, og startet å blø litt tirsdag kveld, Smerter og 1 dags mensenlignende blødning på onsdag, i går var det veldig lite og i dag er det kun bitte litt rosa i truseinnlegget... Jeg har hatt 2 Sa tidligere men de har vært mye kraftigere og jeg har blødd mye i minst 1 uke og litt i 2 uker... Begynner å lure veldig på om det kan ligge igjen rester, men da hadde jeg vel hatt smerter? Eller kan det være noe annet? Har 2 vellykkede svangerskap bak meg hvor jeg ikke har hatt noen form for blødning eller spotting under svangerskapene... håper på svar fra noen som har hatt det likt...
MiraculixGRAVID Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Jeg syntes det høres ut som du ikke har hatt spontanabort, men bare en blødning i sv.skapet? Om det var sa burde du absolutt blødd mer. Om du ringer fastlegen din burde du blitt henvist til en ul evt sjekke hcg stigning med blodprøve for å utelukke sa. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 hadde sa i uke 4. blødde ganske mye.. i ca 4 dager.. men blødde mest første dag.. men hadde ingen smerter.. legen meinte de va pga fostere var så lite at det ikkje var vont så tiligt.. min meining etter erfaring og hørt om andre budre du blødd mer ved sa.. men lurt og sjekke mangen ulike historier
joha99 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2012 Takk for svar... Snakket med fastlegen i dag, og han sa at det var lite de kunne gjøre og en innvendig ultralyd ville uansett ikke være til stor hjelp før jeg var rundt 6 uker på vei, de ville ikke kunne se noe før det.. Han mente det var en SA, men vanskeligt å si.. Det jeg selv reagerer på er at jeg har blødd ca like mye som en vanlig mens første dagen, men etter dette har det vært lite.. Og ved en vanlig mens blør jeg totalt ca 7-8 dager, men mye de 3-4 første dagene, og lite de neste.. Har bestillt billigtester på nett som jeg håper at jeg får i mrg, legen ba meg teste i løpet av helgen... Håper veldig på flere svar fra andre erfarne damer...
kaklemor Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Jeg mistet i sa i januar, og her var det mye blod første dag og ikke fullt så mye de andre dagene . (blødde /spotta i 3 dager)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå