Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å ta en privat UL i uke 12 ca. Har dere noen tips til hvor man kan gjøre dette i Oslo/østfold? Gjerne billig, men også bra!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Majorstuaklinikken i oslo- ca 1100 kr. Eller i Sandvika - kostet 800 kr tror jeg.Begge steder får du med bilder og evn film.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Får man med film på Majorstuaklinikken i uke 12? Var der for ultratidlig UL 6+6, og da sa han at det ikke var mulig..

Skrevet

Knøttet ultralyd i Moss.

vanlig UL: 800,-

3D: 1250,-

Skrevet

Tror dere de tar utvendig UL i uke 12?

Skrevet

Klinikk bedre helse i fredrikstad,koster 650 kr,og de har veldig mye bedre ul enn sykehuset sin. Var der for 1 uke siden, og på ordinær ul igår, jeg er glad hun advarte meg at sykehuset har dårligere maskiner for var mye mer grumsete og uklart bilde, hadde blitt bekymret om hun ikke hadde sagt det!!

Skrevet

Om du får utvendig UL tror jeg kommer ann på hvor du drar. Men jeg på knøttetul i moss var jeg i uke 12 og den var utvendig. fikk også et 3D bilde og du kunne se allt. å da mener jeg ALT armer ben fingre navlestreng og selvfølgelig hjertet lunger osv. det var rett og slett et miniatyr menneske man så :P

Skrevet

Klinikk bedre helse i fredrikstad,koster 650 kr,og de har veldig mye bedre ul enn sykehuset sin. Var der for 1 uke siden, og på ordinær ul igår, jeg er glad hun advarte meg at sykehuset har dårligere maskiner for var mye mer grumsete og uklart bilde, hadde blitt bekymret om hun ikke hadde sagt det!!

Ja, jeg tenkte kanskje å ta meg en tur hit :-) Håper bare de tar utvendig UL i uke 12, føler meg tryggest på det.. Men er jo bare å ringe og høre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...