Gå til innhold

Uggen i magen,sliten og trött...Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Er 36 uker i dag,og har fölt meg helt elendig di siste ukene..

Uggen i magen,litt saann som det var dem 3 förste mnd'ene,ogsaa saa inni-hampen trött.

Kan ikke huske jeg var slik med nr.1....

Skal man bli kvalm paa slutten da? Har jeg ikke hört för...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også:( jeg var dårlig frem til uke 24/25 og nå føles det som jeg er tilbake der jeg var... Er 29+4 nå.. er kvalm og uggen, føles som omgangsyke. Og super trøtt! Tror ikke det er uvanlig å bli kvalm igjen på slutten.. jeg ble det med første mann også. Er også veldig plaget med halsbrann!

For din del kan jo det hende ting skjer snart;)

Skrevet

Veldig normalt!!!

Var dårlig til uke 18.. Begynte igjen uke 35.. Har vert heilt utslitt og energilaus siden d, klarer ikkje komme meg gjennom dagen uten å sove litt før mann og barn komme heim fra jobb/skole/Bhg.

Har blitt litt bedre siste uken m tanke på kvalme og energi. Hode er festet så bekkenet er mye bedre, magen er sunket så er nesten kvitt halsbrann og pustebesvær. Sover et par timer om formiddagen og føler meg nesten litt opplagt på ettermiddagen :)

Så hold ut, d blir bedre igjen sjøl om d føles uutholdelig når d står på som verst!

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det sjøl.. Uke 34 gjennomtrøtt og morgenkvalm. Har ikke vært det siden uke 22. Våknet akkurat av en to-timers ¨lur¨for å si det sånn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...