Gå til innhold

Hvor raskt kan jeg øke grøtmengden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hune har fått smake en teskje her og en teskje der sånn et par ganger. Må jeg øke med en og en teskje, eller kan jeg for eks gå fra 4 ts til 10?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt å doble mengden annenhver dag.

Skrevet

Jeg økte til passe porsjon på 10 dager, det gikk veldig bra. økte med 10 ml pr dag.

Skrevet

Gav først en smaksporsjon, 2-3 skjeer. Og deretter halv porsjon, og deretter hel porsjon. Det gikk så greit for min datter likte det så godt og hun fikk ingen mage trøbbel.

Det med å øke er nok veldig individuelt. Du får se an ungen din :)

Skrevet

Hune har fått smake en teskje her og en teskje der sånn et par ganger. Må jeg øke med en og en teskje, eller kan jeg for eks gå fra 4 ts til 10?

Jeg økte for fort. Han elsket grøt og slukte den. Men en full prosjon var det visst ikke plass til gitt. Han spydde :( Men magen tålte det fint ellers enn det. Men gutten sier jo ikke fra når han er mett! Hehe...

Skrevet

Her tok det halvannen fra han fikk den første smaken til han spiste en hel porsjon grøt, da styrte han mengden selv hele tida. Hvis han spiste opp dagens dose så ga jeg ham en spiseskje mer grøt neste dag, spiste han ikke opp fikk han like mye som dagen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...