Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde ikm i går den 8 mars, testet da veldig svakt positiv, så svakt at jeg antok den var negativ. I dag testet jeg igjen og fikk svakt positivt etter ca 1min, svak men nok til at denne tolket jeg som positiv. Litt utpå dagen har jeg begynt å blø litt, så mye at jeg har truseinnlegg, ser ikke ut til at det øker noe. Jeg har ingen smerter, men litt murringer.

Er alt håp ute eller kan jeg være gravid? Har lest litt om kjemisk graviditet, hvor vanlig er dette? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig litt umulig å si med sikkerhet... Men ville bestemt ikke sagt at alt håp er ute. Det er ikke uvanlig med litt blødning rundt tidspkt for forventet mens! Så lenge det kun er litt... ikke øker på til normal mens med tilhørende smerter, så hadde jeg slappet av og tatt ny test mandag : ) Krysser fingre for deg!!!

Skrevet

Det er også vanlig å ha blødninger i perioden da mensen skulle vært her. En positiv er en positiv så her må du nok bare smøre deg med tålmodighet.

Jeg velger å si Gratulerer! Også krysser jeg fingrene for at det blir med litt før blødningene forsvinner igjen

Skrevet

Hei igjen, liten oppdatering. Blødningen økte på i går og har fått mensen, tok en test i dag som var negativ, så da regner jeg med at dette var en såkalt kjemisk graviditet. Er det noen som har erfaring med dette? Er det ok å gjøre rett på i neste periode og er sjansen større for en ny kjemisk?

takker for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...