Gå til innhold

Hei dere profftestere:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken test er mest følsom/slår tidligst ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clear blue digital kan slå ut opp til 4 dager før forventer ikm. Billigtester slår ut senere, som regel.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Hei!

Etter 13pp, 2SA og nå endelig gravid igjen, og som overivrig testoman hver eneste måned, har jeg erfaring med de fleste typer tester (RFSU, Clearblue, Clearblue digital, billige-tester.no strimler/staver, og flere typer tester fra e-bay).

Min erfaring er at ingen slår ut så tidlig som strimlene fra billige-tester.no. Ved den ene graviditeten slo den ut mens hCG i blod var bare på 10! Ved èn graviditet fikk jeg svakt positiv 10 DPO (4 dager før forventet mens) og ved en annen 9 DPO (5 dager før). RFSU er hakket mindre følsom. Clearblue slår ut seint, er dyrt og besudlet med mange falskt positive. De reklamerer med at de KAN slå ut tidlig, men realiteten er at de ikke er følsomme nok..

Anbefaler sterkt STRIMLENE fra billige-tester.no... STAVENE derimot, har jeg opplevd falskt positive med flere ganger.

Lykke til i jakten på 2 streker :-)

Skrevet

Har hatt samme erfaringer som Shanti. Har opplevd billigstrimler som mest pålitelig, aldri falske utydelige streker. Har testet (svaaaaakt) positivt så tidlig som 8 dpo. Har for det meste brukt wondfu fra ebay;)

Skrevet

Jeg har også samme erfaring!:) Go billigtester.no!!

Skrevet

Slenger meg på de over - billigstrimler er best!!! (Og jeg har også relativt god ansiennitet når det gjelder testing... ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...