Gå til innhold

Har noen ABC Design-vogn?

Anbefalte innlegg

Trenger en lett og enkel vogn i tillegg til en stor tung basson-vogn vi har fra før. Den er tung å dra på inn og ut av bil og tar stor plass. Har sett på litt brukt, men kom over denne her vogna, som er ganske rimelig ny. Noen som har erfaringer med den? Lurer blant annet på om den kan legges nes med hardbagen, eller om den må av hver gang?

http://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/barnevogner/abc-design-cobra-barnevogn-antrasittsort/

Eventuelt andre tips til rimelige og greie vogner som er lette og ikke tar så stor plass sammenlagt?

Setter STOR pris på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143916938-har-noen-abc-design-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ABC Cobra. Den er flott hvis du ønsker en liten og lett vogn. Den kan snus rundt egen akse, og er utmerket til byvogn, asfalt-trilling og shopping.

Du må ta bagdelen av for hver gang, og legge understellet sammen for seg. Tar liten plass, og passer i standard "prampack" til fly. Veier nesten ingenting..

DERIMOT: den er elendig på snø/is/grus/brostein. Faktisk helt ubrukelig. Så det spørs hvor du bor.... Jeg brukte den vår/sommer/høst, men kapitulerte og byttet til god, gammeldags 4-hjulsvogn til vinteren ;-)

Takk for svar! Den vi allerede har er en veldig stødig 4-hjuler. Stor og tung og god på all slags føre, så den andre blir en ekstravogn til asfaltkjøring. Er ute etter en lett og mindre vogn. Vi bor slik til at vi ofte må i bil, og jeg slet meg halvt i hjel på den andre vogna sist gang, selv om den var veldig god utenom. Litt dumt at bagdelen må av hver gang, men det trekker opp at den er så lett, og så at den var best i test på stødighet som 3-hjuler.

Og heller ikke så dyr! For strengt tatt så trenger vi jo ikke en vogn til. :-p

Men dette blir siste ungen, så får vel solgt den etterpå! Sammen med det meste annet av babyutstyret. Alle gode ting er tre! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...