kine30 Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 idag sku eg igrunn våre på jobb, meg eg ringde å sa at eg ikke kom for eg var syk og ligger å spyr, sant nok..... eg har vore mye oppe i natt og vore skikkelig dårlig....... men eg orker ikke tanken på å gå på jobb idag... eg stor trivest på jobben eg har og alt, men eg har null energi og kroppen min er helt dau... har bare mest lyst til å bare være hjemme og pleie meg selv og prøve å få i meg litt mat og sove litt....... meg eg føler at eg er ikke syk og eg kan ikke sykemelde meg heller..... er litt fortvilet no..... skal eg igrunn gjere da....... ikke har eg noe særligt godt forhold til sjefen min heller..... uff......
Lillchris Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Ta denne dagen og slapp godt av og plei deg selv så skal du se at du føler deg bedre i morgen
bondekone Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er sånn passe dårlig. Jevnt kvalm hele dagen og mangler energi. Er 50% sykemeldt til over påske. Har absolutt ingen dårlig samvittighet for det! Hvem sier du må være "syk" for å få sykemelding? Gravid-symptomer er veldig god nok grunn! Jeg ønsker ihvertfall å ha litt energi til overs til resten av familien og litt husarbeid når arbeidsdagen er over Og det har legen min heldigvis full forståelse for
kine30 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2012 min lege gir ikke ut sykemeldinger så lett.... ho seier visst jobben er for tungt så må eg heller finne meg en annen jobb.... sist gang eg var gravid så gav ho ikke sykemelding til meg, så da for eg å spydde i bøttene til pasientene eg stellet.... stakkars dem.... når eg fikk kraftig bekkenløsning så var det muligens at ho kunne gi meg sykemelding for 1 uker om gangen for å se om det gikk over....
bondekone Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Da hadde jeg heller bytta lege Hun har nok enten ikke vært gravid, eller iallefall ikke vært dårlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå