Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Kjøpte en pakke idag for jeg så de både var billig og mange i pakken. Alltid brukt pampers på nyfødt og libero når de ble eldre, men tenkte jeg skulle prøve disse. Noen med erfaring? Positiv/negativ?
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Hvilken av de da? Vi bruker mumi up-and-go, er veldig fornøyd. Eneste er at de revner lett i siden når de dras på, men prisen tatt i betraktning så er det verdt det.
IreneUtålmodig Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Har bare positive erfaringer aldri opplevd at de lekker
Vilruge Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Jeg også er positiv :-) Har brukt nr 3 og bruker nå nr 4. Eneste er at nr 3 av og til ble litt hard når den ble våt, men ikke noe problem. Har tidligere (og av og til enda) brukt Libero- både vanlig og "up and go". Mener ikke kvalitetsforskjellen er samsvarer med prisforskjellen!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Har de vanlige bleiene til eldstemann i barnehagen nå, det ser ut som de holder på det de skal hvertfall. Men har kanskje ikke helt riktig passform til han, for de har en tendens til å henge litt på 1/2 8. Men så har han brukt up & go på dagtid fra han var 6 mnd, så kan være at det er vi som ikke har erfaring med hvordan vanlige bleier "oppfører" seg under aktiv lek Har prøvd Mummi bleiene en gang før, men de virket det ikke som han likte, tror de ble for grove i forhold til Libero og Pampers. Han gikk å dro i den hele tiden, akkurat som han ville ha den av. Han var ikke så gammel, så fikk ikke uttrykt hva som var galt. Men han har aldri gjort sånn med Libero eller Pampers hvertfall.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Bruker de i bhg, veldig fornøyd. Hjemme bruker vi libero siden mumi er for små:-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 HI her Det er Maxi str. 4, 7-16 kg. Pakke med 50 stk, rosa og hvit pakke. Får prøve de ut i helgen, dvs. pappan skal på tur med begge barna til farmor i helgen så de får prøve ut bleiene.
sjøsamen Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 jeg bruker bare de bleiene. Er de eneste som har vært greie synes jeg.
Pigalopp:-) Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Har vel stort sett prøvd alle typer bleier, og syns ikke det er forskjell på kvaliteten på de dyre og de billige. Har aldri opplevd at en bleie har lekket, men noen kan kanksje virke litt stivere enn andre. Var noe annet foriige barn for 14 år siden - da var ikke bleiene så gode syns jeg.
pip pip Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har nesten bare brukt pampers til nå. Har innimellom brukt libero up & go. Har prøvd coop sine bleier tidligere, men likte de ikke. Er egentlig ikke glad i billig bleier. På ferie i Frankrike måtte vi kjøpe billig bleier, pampers er utrolig dyrt der. Likte ikke de noe særlig heller - knitret i plastikken. Fikk et tips her inne om Rema bleiene og er veldigpositivt overrasket. Er fortsatt litt mer glad i pampers sine siden de er tynnere, men kommer til å fortsette med Rema sine også. De er jo utrolig billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå