kaklemor Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Sønnen min har begynt med masse rare grimaser og vi kan ikke annet enn å le:) Han er så morsom:-)
Lille- MO Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 så morro, jeg elsker det *rynke på nesa og snøfte* uttrykket som min lager!
MiraculixGRAVID Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 :-) De er så morsomme! Jeg vet ikke om en finere lyd enn når han får skikkelig latterkrampe, det er bare helt fantastisk <3
kaklemor Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2012 så morro, jeg elsker det *rynke på nesa og snøfte* uttrykket som min lager! Hi hi Her kniper vi igjen øyne og brrrr
kaklemor Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2012 :-) De er så morsomme! Jeg vet ikke om en finere lyd enn når han får skikkelig latterkrampe, det er bare helt fantastisk <3 Det er sant! Man smelter ganske greit når disse latterbølgene kommer
bonkeline Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Snakk om at *jeg* smelter når han ler, men du verden så tussete besteforeldra blir! Haha!
kaklemor Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2012 Snakk om at *jeg* smelter når han ler, men du verden så tussete besteforeldra blir! Haha! Hehe! Ja, bra vi har noen sjarmtroll av unger :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå