Matrosen og Meg:) Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Hvordan ser barnerommet til trollet deres ut? og hvordan fant dere ut hvordan dere ville ha det? Jeg synes rommet til lillegutten her er litt kjedelig. Og prøver å hente med noen tips. Han har en stooor elsk for mikkes klubbhus. men er så vanskelig å finne ting. Så hvordan har dere det?
1down Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Her er det masse farger Hjemmesydde uglegardiner, rislampe med sommerfugler, har laget bilder av elefantgavepapir som jeg har rammet inn, har også laget 2 sette kasser til henne som jeg har malt og tapetsert inni med barnemotiver. Og så har hun en kjempefin fargerik knaggrekke, et lite bord/stol, noen fargerike lekekasser og en sengehimmel med blomster og lys i over sengen. Mangler bare et teppe og noe hyllegreier så er jeg i grunn ferdig Har aldri vært særlig kreativ men etter at jeg fikk barn har det jammen skjedd noe
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Her går det i lyselilla, rosa og hvitt har kjøpt pappbokstaver på ponduro som jeg har malt i forskjellige jentefarger og dekorert med klistremerker og blondebånd og hengt på veggen. På gulvet har vi rosa og lilla hjerteteppe..Har kjøpt prinsesse wallstickers som henger på veggen, og litt bilder av henne der rammene er dekorert med det samme som bokstavene. Vi har kjøpt klesskapet hennes på Ikea, hvitt med rosa fronter Hun ELSKER rommet sitt, lyyyser opp hver gang vi går inn der. Også snakker hun konstant med en sånn kjempe lys stemme når hun er veldig begeistret, hehe.. Glemte å svare på ene spørsmålet; Jeg har alltid likt å jobbe med hendene og gledet meg kjeeeempe mye til å innrede, i hvert fall når hun blir så fornøyd for ingenting! Prøvde å gjøre det skikkelig jentete, og det tror jeg jeg har klart, hehe.. Endret 9. mars 2012 av lillelykkelig ♥ jenten min ♥
Hobbiten Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Her er veggene malt i latte (hvit), med en kortvegg i grå skifer. Taklampe hvit plafond med skyer. Hvite trepersienner og tynne hvite gardiner. To rosa blomtlamper på to forskjellige vegger. På ene veggen har vi to hvite hyller som er sakset og 'pyntet' med masse bamser, kurver og leker. Under står en hvit lang kommode der vi har liggende smekker, bøker, bamser og div oppå. Ved siden av en hvit knaggrekke til ytterklær. Teppet er rosa med grønne, gule og blå blomster. Ellers har vi hvit sprinkelseng med gjennomsiktig hvit himmel, hvitt stellebord, over stellebord en fargerik uro. I ene hjørnet en kurvstol med lammeskinn, med tepper hengende over og bamser. På ene veggen et stort brodert Ole Brumm bilde (som er storesøster sitt) På døren er navnet i trebokstaver i rosa/lilla. Veldig fornøyd med resultatet her Tror det var litt tilfeldig med pynting, men var klar på at det skulle være hvite møbler og endel rosa Endret 9. mars 2012 av Lykkelig med baby
Matrosen og Meg:) Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2012 åhh, nå fikk jeg jo kjempelyst til å være kreativ:) vi skal nå ta oss en tur ut og se om vi finner litt inspirasjon:) og kanskje handle litt. jeg synes rommet hans er litt smårotete med masse forskjellig. men det er mest jungelting, så tenker å fullføre et jungeltema:D Men da trengs det ting med masse fine farger:D så da blir vel visaen dratt et par ganger for mye i dag og noen poser blir med hjem:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå