Gå til innhold

Kjenne bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg tidligere om å kjenne liv tidlig. Selv tror jeg ganske sikkert jeg har kjent liv. Jeg er bare 10+1, men er andregangs så vet hvordan det føles. Er mest litt til høyre for navlen, for en herlig følelse!

Noen flere som har kjent tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert på at de va baby? den ligger jo ca 10cm under navelen på denne tiden. babyen veger og kunn ett par gram så tror du må vente ett par uker til

Skrevet

tror ikke der er mulig å kjenne liv i uke 10 nei.........

Skrevet

De er så godt innpakket så var nok ikke spark nei.. sikkert bare en "tarm-boble" du kjente..slik har jeg å,det kan kjennes ut som spark...

Skrevet

Jeg begynte så smått å kjenne liv med nr 2 i uke 14. Med nr 1 kjente jeg det i uke 16, så spent nå på om jeg kjenner det like tidlig denne gang. Siden jeg ikke har så mye "spekk" sa jordmor at det var fullt mulig å kjenne liv fra uke 12/13 om en var fleregangs, men det er da veeeeeeeeeeldig vagt det en kjenner og langt fra daglig.

Skrevet

Kjennes ikke ut som luftbobler i det hele tatt. Er til høyre for navlen men lenger ned. Har kjent dette før og er en kilende følelse. Tenkte bare når h*n beveger seg. Og jeg er høy og tynn.

HI

Skrevet

Da tror jeg enten du er lengre enn du selv tror, ellers må du ringe Guiniss records.....

Skrevet

I uke 10, har baybyen nettop bynt å bevege seg, og jeg tror det er ganske så umulig å kjenne liv da. den er jo ikke noe sterk, og så er den liten, så den vil nok mest sannsynlig ikke røre bort i deg om den beveger seg da den jo er omringet av fostervann.

Skrevet

Jeg er i uke 15 og kjenner fremdeles ingenting.....

Skrevet

Jeg kjente liv første gang i uke 13. Er 2.gans fødende. Husker ikke med første mann...

Skrevet

Jeg er også ganske sikker på at jeg har kjente babyen. Er andregangs jeg og, og ikke så atfor lenge siden jeg var gravid med nr 1, så kjenner igjen følelsen. Er 11+2 nå, men kjente den første gang i slutten av uke 9 tror jeg. Vet det er tidlig, så ble veldig overrasket når jeg kjente det. Kanskje jeg er lenger på vei enn jeg tror, skal til legen neste uke, så får se hva hun sier :)

Skrevet

i uke 10 veger babyen max 4 gram.. vil si det er umulig og kjenne noe når den er så lett og liten.. må vere lenger på vei en du tror itilfelle

Skrevet

Hahahaha! Barnet veier mellom 2 og 4 gr da.. Det er sånn ca ikke en støvdott engang! Morroklompen ;)

Skrevet

kjente liv i uke 11-12 jeg, er 2 gangs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...