To + en? Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Min er rett og slett jævlig! Er 9 uker på vei med Nr 3 og jeg er sykemeldt andre uken på rad. Er kvalm, kaster opp, sliten og mega trett, tung i hodet etc. Flere som er der? Var ikke så ille med de to første, men nå er jeg rett og slett slått ut. Håper det snart gir seg, for det er veldig slitsomt og altoverskyggende å ha det slik. Måtte bare klage litt og høre om det er flere som har det som meg.
charnelle Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er 9 uker i morgen og er i superform! Eneste er at jeg er veldig trøtt, men da sover jeg bare. Småfysen på mat hele tiden, men orker ikke noen store mengder. Eneste gangene jeg føler antydning til kvalme er etter at jeg har spist mye mat.
Elsa88 Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Her har den kommet for fullt... Kom i uke 9 idag og ble rett og slett slått ned av kvalme. Uvel, tung i hodet og trøtt. Og at på til begynner jeg å bli forkjølet Tett nese og vond hals, godt å ha når man henger over doringen Men ser fram til det vil gå over
Jente+Oktoberbarn Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 7+4 og kvalm på morgenen og hver gang jeg blir sulten og det blir jeg veldig ofte nå. Og kvalm hver kveld fra ca klokken ti, så da er det bare å komme seg i seng :S Trøtt, ukonsentrert og litt irritabel... Men ellers helt topp Gleder meg til kvalmen er over
hennipenni Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 9+3. Kvalmen kom også hit i uke 9, Men brekker meg ikke heldigvis. Har vert ufattelig trøtt, men nå begynner formen å stige gradvis. Endelig orker jeg å gå ut å finne på litt ting igjen Men må alltid har meg ein 1-2 timers på sofaen etter middag. Har vert utrolig øm i puppene siste mnd, men denne uken er de ikke særlig ømme lengre Fikk iallefall skikkelig utløp av hormonene i formiddag, da en bitteliten filleting gjorde at jeg gikk rundt og bannet, steiket og var skikkelig irritert Godt jeg var alene akkurat da! hehe
Tessy Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er 12 uker på vei og ganske så bra form. jeg er trøtt, men den verste trøttheten er vekk, heldigvis:) orker å gjøre litt husarbeid igjen, til mannens begeistring, tror ikek han forsto hvor stort tiltak det var å faktsik bare gå ut med søppel eller vanne blomster, sette på vaskemaskin osv...men nå kommer det seg:) kvalmen har vært velsig lite fremtredene dette svangerskapet, sist hang jeg over doskåla i mange, mange uker! Så alt i alt føler jeg meg fin og vet jeg kommer bare til å føle meg bedre når våren kommer og magen vokser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå