Gå til innhold

Stellekommode vs vanlig kommode

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist hadde vi en helt vanlig kommode med stellematte oppå. Fungerte helt utmerket! Stellematte får du kjøpt på Baby Shop eller Barnas Hus for eksempel! Vi festet den ikke, hvorfor skulle man det? Man går jo ikke fra babyen oppå der uansett...

At man ikke går fra babyen er jeg fullstendig klar over. Tenkte bare det ville være irriterende om den "sklir" litt fram og tilbake? Men hvis den ligger ordentlig så er det jo greit, har ingen erfaring med å ha stellepute løst på kommoden, kun derfor jeg spørr. Flott, da skal jeg sjekke det ut. Søkte litt på nett, men ingen bra sider å finne. Takk for tipset :)

Jeg har festet min med borrelås kjøpt på kid, funker fint og kan tas av for å vaskes:)

Unødvendig med kommentarer ala: "hvorfor skal du det, man går da ikke fra babyen!" .Ikkeveldig hyggelig!

Var ikke meningen at det skulle oppfattes som lite hyggelig egentlig.. Jeg har bare aldri tenkt på å feste stellematten selv. Jeg har aldri hatt noe behov for det ihvertfall.. Var bare det jeg mente..

Jeg har festet min med borrelås kjøpt på kid, funker fint og kan tas av for å vaskes:)

Unødvendig med kommentarer ala: "hvorfor skal du det, man går da ikke fra babyen!" .Ikkeveldig hyggelig!

Ok:) det var lurt ! Det skal sjekke ut, takk for tipset :)

Annonse

Har selv sett meg ut en kommode på Skeidar som skal brukes med denne (http://www.jysk.no/210/432/5814800/a/catalog) eller noe i den duren oppå. Jeg er også litt redd for at den skal ligge og skli litt, men tenkte å prøve med en sånn antiskli-matte som man bruker under gulvtepper.

Velger vanlig kommode pga vi skal ha den på barnerommet. Vi har ikke plass på badet og må derfor ha en separat badebalje der. Da blir det ikke nødvendig med stellekommode som ofte er med badekar i. Det blir dyrt og upraktisk. Bare pass på når du kjøper kommode at arbeidshøyden blir bra. Rundt 87cm høy er vanlig stellehøyde =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...