Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Sånt søppel får dei ikkje sjå...enten må dei då vere gamle nok til å ha flytta heima i frå, eller så må dei vere 18...gidder ikkje å la dei kaste vekk tid på slikt tull (satt litt på spissen). Men ville nok sagt 15-16år(var då eg såg det første gong, og syntest ikkje det var serleg underhaldande i grunn)...stygg språkbruk, dårleg moral og mykje sex-humor og anna dritt. Heldigvis er det kun bhg-ungar her i huset enda.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Sånt søppel får dei ikkje sjå...enten må dei då vere gamle nok til å ha flytta heima i frå, eller så må dei vere 18...gidder ikkje å la dei kaste vekk tid på slikt tull (satt litt på spissen). Men ville nok sagt 15-16år(var då eg såg det første gong, og syntest ikkje det var serleg underhaldande i grunn)...stygg språkbruk, dårleg moral og mykje sex-humor og anna dritt. Heldigvis er det kun bhg-ungar her i huset enda. Sånt søppel får dei ikkje sjå...enten må dei då vere gamle nok til å ha flytta heima i frå, eller så må dei vere 18...gidder ikkje å la dei kaste vekk tid på slikt tull (satt litt på spissen). Men ville nok sagt 15-16år(var då eg såg det første gong, og syntest ikkje det var serleg underhaldande i grunn)...stygg språkbruk, dårleg moral og mykje sex-humor og anna dritt. Heldigvis er det kun bhg-ungar her i huset enda. signerer dette
Musemorbr / Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Tenker mer på når han ikke får se det mer. Enn så lenge skjer det at han får se noen minutter på det. Samme med south park. Han er 14 måneder og innen han forstår hva han ser på må vi begynne å være mer kritiske til hva som står på. Ellers ser vel stort sett 14 åringer på de programmene?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Jeg syns egentlig det det er litt rart at de viser programmet klokka halv syv jeg?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Family guy er kjempemorsomt! Digger den serien, hehe.
Bustehue Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Er jo 7 års aldersgrense på det. Og jeg pleier å ta utgpunkt i de gitte grensene. Men jeg heller mot å være enige med de over her som ikke vil at de skal se på det. Nå har vi bare NRK og er fornøyd med det, så jeg håper på å unngå hele problemstillingen. Selv om jeg innser at kanskje presset for å få flere kanaler etterhvert kan bli stort...
Gjest Mentha & Junior Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Er jo 7 års aldersgrense på det. Og jeg pleier å ta utgpunkt i de gitte grensene. Men jeg heller mot å være enige med de over her som ikke vil at de skal se på det. Nå har vi bare NRK og er fornøyd med det, så jeg håper på å unngå hele problemstillingen. Selv om jeg innser at kanskje presset for å få flere kanaler etterhvert kan bli stort... Er det 7 års aldersgrense?? Oi, til og med jeg synes det programmet er drøyt innimellom. Mye mer direkte vold, blod og greier enn f.eks simpsons.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 6 åringen her ser på det innimellom hvertfall. Han har null interesse av barnetv, Disney channel, cartoon network osv, men elsker family guy, simpsons og tom og jerry.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 Family guy er en veldig lærerik tegnefilm som er perfekt for barn mellom fem og åtte. Anonymkode: 09d5d...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå