Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Går rundt med en type "kvelnings følese" fra brystkassa og opp i halsen, akkurat som det sitter fasr noe ned i der, er det noe som fler har hatt el er der psykisk hos meg tro? ikke godt akkurat, kjennes ut som jeg må kaste noe opp el drikke for å få noe ned, men det er jo ingenting der.. Vanskelig å forklare akkurat hvordan det er, så håper dere skjønner hva jeg mener (er i uke 35 nå dersom det sier noe)
mamma snart til 3:) Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 hei. jeg har hatt det akkuratt likens. litt likar enkelte daga.. mi redning ble meditering faktisk. får sitte og puste skikkelig. er vell ongen som presser opp alt så blir trangt til oss og puste - mitt råd er derfor. sitt deg bare å ta noen pusteøvelser.. kansje hjelper det.. er det skikkelig ubehagelig ta en paracet..om det no er psykisk så vill muskelaturen slappe litt mere av. lykke til jeg er forresten i uke 37:)
Mamma&skatt Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Tror kanskje det du beskriver er halsbrann, er i hvertfall slik jeg har blitt fortalt at det kjennes ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå