Gå til innhold

Frokostblanding, 4 knekkebrød og 4 brødskriver + 1 liter brus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fullstendig mulig, etter egen erfaring! Spiser minst ei skive ekstra til lunsj, og det går ikke lang tid etter et måltid at jeg trenger et eple eller noen nøtter eller noen tomater eller...

:-)

Annonse

Ingenting overrasker meg mer når det kommer til hva man klarer å få plass til enkelte dager, som en motsetning til andre dager hvor magen virker stinn.

Jeg ble også særdeles positivt overrasket over hvor stor ladning dassen på jobb klarte å ta i mot og flushe ned i dag. Ble liksom veldig glad da jeg så at all dritten forsvant og ikke lagde noe som kunne blitt en utrolig flau situasjon for meg.

Og der ble jeg sulten igjen, gitt... Sukk

Ingenting overrasker meg mer når det kommer til hva man klarer å få plass til enkelte dager, som en motsetning til andre dager hvor magen virker stinn.

Jeg ble også særdeles positivt overrasket over hvor stor ladning dassen på jobb klarte å ta i mot og flushe ned i dag. Ble liksom veldig glad da jeg så at all dritten forsvant og ikke lagde noe som kunne blitt en utrolig flau situasjon for meg.

Hehehe, må bare le jeg:)

Hehehe, må bare le jeg:)

Ja dette var dagens kommentar! Morsomt:)

Jeg er utrolig fysen på noe søtt hele tiden! har sett meg nødt til å sette goderi og kakestopp for meg selv! Nekter at vekten skal bikke 80 kg, er på 75 nå - ikke lyst til å veie mer enn mannen min liksom... Veier 60 kg til vanlig. Heldigvis ikke så lenge til termin!

Mat derimot er jeg ikke så glad i for tiden. Får liksom ikke plass ;-)

Annonse

Problemet mitt er at jeg er sulten og bunnløs, men får sykt vondt i ribbeina når jeg spiser, men det stopper meg ikke av den grunn. Så hver gang jeg spiser veit jeg at jeg blir sittende med smerter i ribbeina i en timestid etterpå. Deilig! Nei.. ikke spesielt. Lenge leve viljestyrke.. den har ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...