Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt lei i dag, føler overhodet ingen tegn til graviditet. Puppa som har vært såre og ømme i noen uker er nå normale! Idiot som jeg var tok jeg en test i dag som var blankt negativ ikke antydning engang. Regner da med at dette ikke går veien og merker jg blir deppers:( noen andre i samme tankekjør eller med kanskje litt mer optimistisk tankegang. Vet jo at det fortsatt er for tidlig å teste, men leser jo i'm de som merker ting og får positiv test tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk intens kløing inni livmoren i går, det var sikkeliiiig kløing... Eller er brystene litt ømme, og jeg var veldig kvalm i mårrest når jeg våknet... Nesten så jeg kastet opp...

Men ikke depp, det er for tidlig å ta test, og det er mange som ikke merker at de er gravide før noen uker utti :-)

Vær positiv, og tenk positivt :-)

Skrevet

jeg vet ikke helt hva jeg føler.. liiiivredd for å bli knust neste uke! veldig mensen følelse idag, ellers er puppene mindre ømme enn de var, men d kan vel være eggløsn sprøyta som går ut? dagene gåååår såååååå treeeeeeeeeeeeeeeeegt! men jeg snakker nå fortsatt litt med "spiren min" :)

Skrevet

hmm,det hørtes jo veldig positivt ut da.......Bedre å kjenne noe enn ingenting...

Skrevet

tja vet ikke hva som er bra, kan jo hende mensen er på vei.... men takk for oppmuntrende ord, tøffe dager synes jeg! ingenting trenger ikke bety ingenting:) noen er jo 4 mnd gravide før de finner det ut:/

:)

Skrevet

her er det ikke antydning til ømme pupper engang:P

er så spent, så spent.

men er i overaskedende godt hummør for tia....:-)

satte inn på fredag jeg, men skal vel ikke regne dag en før dagen etter innsett??

så er vel rugedag 6 eller 7....

Skrevet

Rugedag 10, negativ billigtest imorges! (jeg som ikke skulle ta flere tester før testdato! Hohoi:)) Vondt i puppene(til og med når jeg kjører bil i humper), svimmel, sliten, småkvalm imorges, menssmerter og ikke minst skikkelig stikking på høyre side neddi magen der! Er det mensen, eller er det graviditet? Ingen som vet! ;)

Skrevet

hehe må smile av deg Tussi :) skjønner deg godt jeg, har sååå lyst til å teste selv, skal prøve å holde meg til testdagen... vi får se;)

vil ha svar Nå!!

Skrevet

Hehe, har fått inntrykk av at det er flere her inne som "ler" litt av meg her inne! :) Men jeg skjønner dere godt! Jeg synes selv jeg er vel hysterisk til tider..., Når jeg tenker og ser tilbake! Er liksom ikke helt meg selv i denne rugetiden! akkurat som om jeg blir en.... Høne? Klukklukk.... :)

Skrevet

hehe ja men jeg ler mest fordi måten du skriver på får meg til å føle at jeg kjenner deg på en måte:) synes ikke du er noe mer hysterisk enn andre, bare har en lystig måte å fortelle ting på :) er d noen som er seg selv?

Skrevet

Jeg er vel kanskje ikke så flink å holde tilbake når jeg først setter i gang :)

Den høna som klarer å være seg selv i denne rugetiden er en god og tålmodig høne! :)

Skrevet

idag tok joggu jeg og en test! rd 8 helt kvit som snøen..... ååå så dumt at en ikke kan holde seg.. jaja reise bort i helgen uten tester! går det fint med dere andre?

Skrevet

Jg googlet litt i går og det er kun rfsu sin test som er så god at den kan vise noe noen dager før, de andre er først v forventet mens, ble litt beroliget da siden jg tok bare billig test. Skjønner deg godt, men vi skaper bare hodebry for oss selv. Sto på regningen på de 1500 kr at jg har time to dager etter test dag men ingen har informert meg om det, er d vanlig el er d bare en feil? Jg kan selvf ringe de.

Skrevet

ja og det er veldig forskjellig hvor tidlig man produserer hcg. ja snakk om hodebry, blir snart sprø jeg ;)

jeg tror det står sånn fordi at de skal "huske på deg" at de skal ha resultatet ditt, så hvis du ikke ringer selv ringer vel de deg? det stod sånn på forrige giro jeg fikk m datoen for ul, men den hadde jeg i en annen by, ringte og de bekreftet at jeg ikke stod på time hos de.

sa de noe til de ang blodprøve? hvis jeg er heldig å få positiv har jeg lyst til å ta en for å føle meg mer sikker, men hvis d er blankt neg er d vel ikke vits.

Skrevet

Litt lei i dag, føler overhodet ingen tegn til graviditet. Puppa som har vært såre og ømme i noen uker er nå normale! Idiot som jeg var tok jeg en test i dag som var blankt negativ ikke antydning engang. Regner da med at dette ikke går veien og merker jg blir deppers:( noen andre i samme tankekjør eller med kanskje litt mer optimistisk tankegang. Vet jo at det fortsatt er for tidlig å teste, men leser jo i'm de som merker ting og får positiv test tidlig.

ååå, jeg skjønner så godt hvordan du har det!! Jeg var der i forrige uke. Testet dessverre negativt, men håper utfallet blir positivt for din del.

Ville bare gi litt moralsk støtte, det er helt grusomt å gå og gruble i rugetiden. Jeg var helt koko i hodet. Er faktisk lettere å takle den negative testen (og mensen) enn å gå og vente...

Krysser fingrene, snart vet du sikkert!

Skrevet

idag tok joggu jeg og en test! rd 8 helt kvit som snøen..... ååå så dumt at en ikke kan holde seg.. jaja reise bort i helgen uten tester! går det fint med dere andre?

Angrer nå, ikke sant? Men pytt, vi vet jo at rugedag 8 er alt for tidlig, så ikke tenk på den! :)

Jeg er nå på rd 11 (jipiii, nærmer meg slutten!), og jeg testet faktisk ikke idag! Så nå skal jeg ikke teste før testdag, og da står det GRAVID på testen, det har jeg bedd til høyere hold om, så det er ingen utvei nå.. ;)

Kos deg på tur i helga! :)

Skrevet

jepp angra ganske så mye!! men som du sier, mange tester negativt så tidlig og får positiv senere, kan bare håpe!!

åååå 11 det nærmer seg helt vilt! heier på deg!

god testfri helg til deg også:) :)

Skrevet

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at jeg er gravid nå altå... Det "presset" og den murringen jeg kjenner neddi der, er heelt uvant... Ble helt ekstremt da jeg støvsugde iste, er nå kvalm, svimmel.. Ja rett og slett uvel!

Er det for tidlig å bli kvalm allerede nå tror dere?

Uansett, som sagt, denne murringen og presset.... Jeg tror jeg liker det <3 ;)

Skrevet

så spennende :-)

Skrevet

Nå er jeg ekstremt kvalm altså.. Skjelver.. Omgangen....

Hvordan bli det da hvis jeg spyr og tok progynova tablett 22:30???

Skrevet

hva er det???

jeg går jo bare på lutinus jeg.

Skrevet

det er tabletter. Tatt de siden første mensdag. Er vel for å ikke få eggløsning tror jeg.

Skrevet

progynova skal man jo ta frem til uke 12 ved fryseforsøk.. saa tror ikke det er at den ikke skal gi eggløsning... tror det har noe med østradiolnivaaet i blodet aa gjøre...

haaper du er kvalm fordi du er gravid, og ikke fordi du er spent Tussisøta ;):P;)

gvis du kaster opp rett etter du har tatt tabletten saa ta en ny ;) (blir vel som med p-piller det vel) hehe

tvitvi

Skrevet

åh, er så mye forskjellig.

jeg har barehatt kort regime og insett i naturlig sykluser jeg

men tror nok det går bra, få i deg noe så du ikke spyr, drikk cola eller noe.

når skal du teste igjenn?

Skrevet

Ah, det er så mye medisiner at jeg har rett og slett ikke styring jeg. Stoler bare på at de ikke gir meg gift... :)

Kvalmen har blitt bedre nå.. Selvom jeg har på meg min daglig dose brunkrem, var jeg jammen grå her ei stund....

Ah, nei.. Nå kommer det igjen....

Tror jeg skal krype opp trappen og rulle meg til sengs jeg!

Dere? Dere er herlige! Sov godt! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...