Gå til innhold

Alle mars testere--(-@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal tappen være...og hva slags tapp? jeg er beklageligvis helt grønn på slike ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livmorstappen:-) ikke alle som sjekker den, men jeg syns den er grei å holde kontroll på. Jeg kjenner til hvordan den blir ved mens, men ikke gravid...

Skrevet

Aha....nei, jeg har aldri sjekket noen ting jeg :) Dette er mitt tredje barn og jeg prøvde EL test for første gang...he he. Jeg har vært så utrolig heldig sånn sett :)

Er den åpen ved EL?

Skrevet

Åpen ved el også ja. Da kom tr 2 dager før tiden:-(

Skrevet

åhh....så kjedelig :( Men neste mnd satser jeg på at jeg ser deg på 1.trimester :)

Skrevet

Kjempe svak strek på billigtest i dag..:) Happy.. No more blendahvit håper jeg.. Ser frem til sterkere strek i morgen:)god natt alle sammen--(-@

Skrevet

Masse lykke til! Hold oss oppdatert a :)

Skrevet

Litt sterkere strek i dag 11 dpo:)

Skrevet

Jippi! Ha tenkt på deg og ventet på å høre:))) gratulerer!!!!!:)))

Skrevet

dagens test 13 dpo,ser ganske pos ut den jenter?

post-837607-0-62804900-1332750537_thumb.jpg

Skrevet

takker ,dette blir spennende har hatt en sa før så håper denne ikke stikker av også:)hvor langt er du juni?

Skrevet

Gratulerer så masse med klart positiv test, cindy85!

Skrevet

Tja....4+2 heter d vel kanskje...he he

Skrevet

jaja jeg testet negativt forrige uke og vært deppa en uke :(

men har el igjen neste uke da og håper det går bedre! med førstemann klaffet det på første forsøk så hadde jo håpet det skulle gjøre det nå også... håper på april da :)

Skrevet

da har jeg kjøpt meg en cb dig m/ukeind bare for å få det svart på hvitt,det blir spennende,selvom jeg allerede har testet pos på strimmel flere ganger nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...